www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/...14?ref=rss

Mitkä ovat mielestäsi syyt tähän tulokseen, että suuntaus on näin päin?

Avainsanat: maahanmuuttajat ongelma

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.03.2010 - 08:44

Kyllä ensin on hoidettava oman maan asiat kuntoon, siis lapset, koulut, vanhukset yms. Vasta sen jälkeen pakolaisasioiden kimppuun ja silloinkin niin, että apu viedään maahan jossa sitä tarvitaan ja autetaan ihmisiä heidän omassa kotimaassaan.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.03.2010 - 08:04

Oli funtsattava tätä kysymystä ja en osaa muuta vastata, että liika on liikaa.
Kotimaan asiat vanhuksilla ensin kuntoon ja toinen ryhmä lapset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2010 - 08:23

Ei tämä Suomi omien kansalaistenkaan suhteen ole kovin herkullisessa tilassa.Aina puhutaan vanhuksista ja eläkeikään tulevista työläisitä.Että kohta ei voida ja mistä maksamme eläkkeitä niille .
Ei ole laitospaikkoja jos tarvitaan . Kun on kyse omien kansalaisten turvasta niin miksi lisää vieraita .
Rahaa ei tunnu olevan kotimaisiin ja omien kansalaisten tarpeisiin. Tai jossain vuotaa. Olen itse puheita seuranut korvat tarkkana ja ihmettelen missä me olemme.Olemmeko omassa maassa herää kysymys.Tärkeää on kaikki pitää kotona ja taata turva ja hyvinvointi siellä kaikille.Ei köyhä matkusta minnekkään.Se ei edes osaa lähteä ilman rahaa. Eikä mene kauas.Oma mielipide.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2010 - 08:27

ensin vanhukset ja lapset ,sitten vasta maahanmuuttajia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.03.2010 - 09:34

Kuuluisin Ei tänne -kansalaisiin jos minulta kysyttäisiin. Siksi en hyväksy heitä tänne, sillä en pidä päätäjien ajatusmaailmasta laittaa heidät oman kansamme edelle kaikissa etuuksissa ja työpaikoissa. Me olemme Suomalaisia ja ensin pitäisi tulla Me ja sitten vasta muut.
Ehkä moni muukin on samaa mieltä ja siksi luku on sitä mitä on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2010 - 09:59

Asenteet koventuneet,mutta faktahan on,että me tarvitsemme duunareita,joten joku ehto työnteon,kieli-ja ammattitaidon suhteen pitäisi olla,ei sosiaalipiiriin tulevia erittäin iäkkäitä ihmisiä eikä lorvivia nuorehkoja henkilöitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2010 - 13:46

Kohtuudella. Liika on liikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2010 - 15:57

Ei missän tapauksessa enään maahanmuutajia lisää..Saisivat alkaa häätää niitä pois..Meidän kulmilla ihan riesa niistä..kun saivat entisen vanhusten palvelutalon asuttavakseen..ja vanhukset sijoitettiin kuka minnekkin...törkeetä kerta kaikkiaan....Vanhusten paikoista tosi kova pula...että pakko asua kotona..kun ei hoitopaikkaa löydy..olen sen nyt vuosienmittaan todennut..siksi olen halukas näihin vanhusten avustus-hommiin...kun itsellä on vielä kuntoa..