Huuda hep, jos vastauksesi on valittu parhaaksi johonkin annuliinin kysymykseen

Pienistä puroista tulee iso joki, jos pelkillä kysymyksillä meinaa itselleen pisteitä koota, mutta voisiko kuitenkin panostaa muutamaan hyvään kysymykseen ja muutamaan hyvään vastaukseen saadakseen ne samat pojot? www.napsu.fi/pisteet

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.03.2010 - 05:06

HEP!!!
www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/28695

Kysyjän kommentti

Käyttäjien valitsema paras vastaus.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.03.2010 - 08:13

Etkö ole itse kerennyt seurata tilannetta?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2010 - 08:28

Hep.hep.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2010 - 08:49

Hep.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.03.2010 - 09:27

Hei hei, eipä mollita toista!
Vaikka allekirjoittanut itsekin on syyllistynyt siihen että vastauksissaan on yrittänyt vihjailla niistä toistoista, mutta itsekin olen ollut aloittelija tänne tullessani, niin kuin kaikki muutkin.
Varsinkaan anonyymillä ei mielestäni ole siihen oikeutta, tulisi itse ensin esiin ennen kuin alkaa täällä neuvomaan. Annuliini on uudehko tulija ja kyllä varmasti toimii sääntöjen mukaisesti kunhan oppii nämä systeemit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2010 - 09:27

Miksi kysyt anonyyminä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.03.2010 - 14:20

Käyttäjät ovat valinneet kaikkiin annuliinin kysymyksiin parhaat vastaukset. Ei annuliini itse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2010 - 16:08

Sama tieto kuin kaissanaisella..ei voi huutaa HEP:....että annuliini olisi valinnut parhaan vastauksen...ne on käyttäjien valitsemia...vaikka kyllä vastasi kysymykseen..että lukee vastaukset ja valitsee itse parhaat vastaukset..