Tätä on varmaan jo kysytty, mutta kysynpä uudestaan: mitä keräilet, sormustumia, muovikasseja, kyniä.....?

Kuinka ollakaan itse keräilen sammakoita.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.03.2010 - 17:59

Kerään elämyksiä, kokemuksia.En missään nimessä mitään tavaraa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.03.2010 - 20:22

Norsuja ja enkeleitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2010 - 20:31

Kyniä niinkus huomaamatta,mutta en muuta;yritän päästä keräilijän tavasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2010 - 20:34

Yritän olla keräämättä mitään. Tarkoituksena on pikemminkin päästä liiasta tavaranpaljoudesta eroon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2010 - 20:35

joo minäkin olen elänyt ne ajat kun kuulakärkikynä oli jotain tosi hienoa, sitten kun niitä alkoi saada mainoslahjoina vähän joka paikasta, nehän tartuivat mukaan ja vanhasta muistista tarttuvat vieläkin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2010 - 20:36

En keräile mitään,tavaraa on muutenkin liikaa,enkä halua elää missään museossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2010 - 20:38

No muumimukeja on tuolla hyllyssä kokoelma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2010 - 20:38

No enkelit ovat minun tavaramerkkejäni, mutta ihmeesti on kerääntynyt pieneksi jääneitä vaatteita.
Varmaan siinä luulossa, että pujahtaisin entisiin mittoihin.
Sanotaan, että kaikki on tarpeen kymmenen vuoden kuluessa. Mutta taitaa juoksu päättyä, ennenkö
kilot ovat lähteneet ja sittenhän on enkelien vuoro.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2010 - 20:38

Ihan liikaa tavaraa..Nykyään yritän kerätä rahaa..se on vaan hidasta kerätä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2010 - 20:59

En varsinaisesti keräile mitään mutta vanhat kauniit peltipurkit jotenkin vain eksyvät kotiini.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.03.2010 - 21:26

Delfiinejä ja lammasjuttuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.03.2010 - 23:47

En kerää mitään. Tuota krääsää tuntuu kertyvän ihan keräämättäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2010 - 08:54

tällä hetkellä en kerää mitään, nuorempana kyniä, tarroja, postimerkkejä, karkkipapereita,laulajien kuvia jne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2010 - 13:08

On kysytty aiemmin, nyt en vastaa... tai pitääkö vastata ettei vastaustani poisteta. Antiikkia kerään.