Ennättääköhän Annuliini lukea kaikki kysymysten vastaukset??

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.03.2010 - 17:51

ei varmasti ehdi, eikä piittaa siitä mitä vastauksissa lukee eikä myöskään valitse sitä parasta vaikka muuta väittääkin tuolla yhdessä vastauksessaan :

www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/29594

kuuluiskohan jonkinasteinen totuudessa pysyminen niihin hyviin tapoihin?

Lisätty: 14.03.2010 - 20:31

"Käyttäjien valitsema paras vastaus"

näkyy lukevan jokaisessa Annuliinin suljetussa kysymyksessä , niin että se siitä huolellisesta lukemisesta ja parhaan valitsemisesta ....

jututhan on kuin yhdellä turkulaisella kunnallispoliitikolla aikanaan

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.03.2010 - 17:50

aika urakka on,kun on tuplakyssäreitä ja vastauksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.03.2010 - 18:22

Toivottavasti ehtii. Nytkin oli minuutin välein uusi kyssäri, joten niiden vastauksia on varmasti eräskin luettavana. Viimeistään on edessä kun rupeaa valitsemaan niitä Parhaita Vastauksia, ellei valitse aina automaattisesti ensimmäistä parhaaksi. Ei käy kateeksi.
Onkohan hän tietoinen sellaisesta ollenkaan?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2010 - 18:22

annuliini on nyt vielä niin innoisaan ,, jot jaksaa kysellä , mutta koittaa nyt sit muistaa, et ei kysele samoja kyssäreitä sit ainakaan ...joita just ollaan kysytty .....:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2010 - 18:48

Aika epätodennäköiseltä tuntuu. Kysymyksiä näyttää tulevan "tuutin täydeltä" ja vastausten läpikäyminenkin ottaa oman aikansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2010 - 18:59

Kysyy kysymisen ilosta ja innosta. Tuskin ehtii käymään vastauksia läpi, ainakaan kaikkia. Mikäpäs siinä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2010 - 19:19

Ei näytä lukevan, eihän muuten kysyisi muutaman tunnin kuluttua uudelleen samaa asiaa. Kiinnostaakohan edes vastaukset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2010 - 19:24

Älkää surko minä luen kaikki tekemäni kysymysten vastaukset huolella. valitsen myös parhaan vastauksen ihan itse; enkä valitse ensimmäistä vastausta:parhaimman vastauksen valitsen harkiten ja huolella,kyllä minä kaiken ehdin tehdä ihan itse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2010 - 20:00

Tuskinpa, sillä samankalitaisia kysymyksiä tulvii tuutin täydeltä, vissiin vuorokaudet ympäriinsä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2010 - 20:17

Nooh,väliäkö sillä sitten...;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2010 - 20:39

Kyllä Annuliini ehtii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2010 - 20:43

Empä usko että ehtii lukea vastauksia,hän on kysymys automaatti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2010 - 20:49

Ihme kone on jos kaikki vastaukset ehtii lukea kun me toiset emme porukalla pysty kaikkiin niihin
vastaamaan.
Leikkiruon muodossahan parhaan vastauksen voi valita lukemalla vanhan lastenlorun ja
siiten poistamalla sen mihin hiiren nuoli osoittaa ja valita se. Kyllä annuliini kaikki ehtii lukemaan
me olemme vain niin hitaita, että emme kerkeä samassa tahdissa vastaamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2010 - 21:22

Niinpä. Vastausten lukeminen on paitsi kivaa myös aikaa vievää ja ainakin minulla on joskus vaikeuksia päättää, kenen vastauksen valitsenkaan parhaimmaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2010 - 21:41

Ei ehdi, eikä pidä myöskään paikaansa se, että hän valitsisi itse parhaan vastauksen, koska ei ole valinnut ensimmäistäkään vastausta parhaaksi vastaukseksi mihinkään kysymykseensä, vaikka tuossa yllä "kirkkain silmin" väittääkin:(

Lähteet:
selailtuna hänen kaikki sulkeutuneet kysymyksenä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2010 - 22:58

Jos on puoliautomaattinen kysymyslaatikko lienee myös samantapainen laatikko lukemista varten.
Taikka sitten ei!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.03.2010 - 23:39

Ei varmaan lue kaikkia vastauksia, eikä ainakaan valitse parasta vastausta, koska hänen kysymyksiään on vaikka kuinka paljon tuolla äänestettävien puolella ollut. Olisi edes rehellinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2010 - 02:33

Olen miettinyt samaa jo jokusen päivän ajan. Pikkuhiljaa vähentänyt hänen kysymyksiinsä vastaamista, sillä samaa kysytään kohta uudestaan eikä vastaus kiinnosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2010 - 08:45

Miksikä ei kerkiäisi. En ole herännyt epäilemään.Jos on lukutaitoinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2010 - 10:54

Epäilen suuresti että lannistamatta häntä niin kysymysripuli on aikamonen