Mun hiiret siinnä kuvassa on! Molemmat tyttöjä. Kiitti kaikille! Mitä te muuten laitatte tortillan täytteeksi?

Söin juuri tortillaa. Haluaisin kysyä mitä laitatte täytteeksi.

Avainsanat: naarashiiri tortilla täyte

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 14.03.2010 - 18:19

Hauska - puhut hiiristä ja tortillan täytteestä samanaikaisesti. =)
En tee tortilloja, mutta jos niitä valmistaisin niin sinne laittaisin jotain maustettua lihaa esim. kebabia, salattia, tomaattia, kurkkua ja sipulia. Ja mausteita reilusti. Tykkään tulisesta ja mausteisesta ruuasta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.03.2010 - 17:46

Mainiota ja helpotus,muuten sulla olis ollut varsinainen katras.Tortillaan laitan usein perunaa espanjalaisittan,sipuliakin tai herkkusieniä,vain taivas kattona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2010 - 18:34

Miauuu...miten herkullisia hiiriä profiilissasi. Mau ja maiskis, mulle nuo tortillan täytteeksi, sanoo täältä Vilma-kissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2010 - 18:44

no en ainakaa hiiriä =) yleensä laitan tulisen jauhelihakastikemömmön, juustoa,jäävuorisalaattia ja kermaviiliä ja välillä jotain muuta mielen mukaan, nii ja tietenkin raakaa sipulia pilkottuna

Lisätty: 14.03.2010 - 18:53

ja välillä laitan myös lämpimän tulisen kastikkeen lisäksi hiukan kylmää tulista salsa kastiketta

Lisätty: 14.03.2010 - 19:06

ja välillä laitan myös lämpimän tulisen kastikkeen lisäksi hiukan kylmää tulista salsa kastiketta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2010 - 19:01

Tortilloita ei meillä juuri koskaa kokkailla eikä maistuisi hiiri täytekkään. ;D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2010 - 19:26

Paistan suikaloitua broileria, paprikoita, valkosipulia ja keltasipulia. Tortillan täytän lisäksi avokadotahnalla, salaatilla, pilkotulla tomaatilla ja medium tulisella kastikkeella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2010 - 19:27

EN LAITA TORTILLOJA ENKÄ SYÖ HIIRIÄ.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2010 - 20:40

Jauhelihaa ja jotain tulista kastiketta. Jäävuorisalaattia ja tomaattia. Suolakurkkuakin olen laittanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2010 - 20:45

Luulin,että teet täytettä tortillaan hiiristä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2010 - 20:55

tekeekö ne hiiret pieniä papanoita, niitähän voisit kokeilla mausteen mukaan.
menisi täydestä mukana erikoisen mausteena.
Leikki sijansa saakoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.03.2010 - 23:35

En ole koskaan tehnyt tortilloja, joten täytettäkään ei ole tarvinnut tehdä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2010 - 02:28

Ahaa, se ei siis ollutkaan sun kaverisi ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2010 - 13:24

En tee tortilloja enkä hiiriä kyllä täytteenä käyttäisi, vaikuttaa aika etovalta.