Joko kevättä on ilmassa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.03.2010 - 19:30

Kevättähän on aina ilmassa ja nyt myös luonnossa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.03.2010 - 17:20

kyllä ja
Ylitarkkakin huomenna

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2010 - 17:42

AHAA,mulla on seuraavana raidematka ja kevättä on ilmassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2010 - 17:59

Ei todellakaan tänään ole kevättä ilmassa..kun koko päivän pyryttänyt lunta..että tässä pääsee taas kerran lumitöihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.03.2010 - 18:13

Perhe ja ihmissuhteet -osio. Ei näytä täällä tuvassa vielä kevättä olevan, jäätävän kylmää edelleenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2010 - 18:51

Muutamana päivänä on jo ollut mutta ei tänään. Aamulla paistoi kyllä aurinko komeasti vaan eipä tuo jaksanut juuri pakkasherraa sulatella, iltapäivällä alkoi jo kovin talvisesti pyryttämään lunta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2010 - 19:35

On pikkuisen alkanut jo tuntua rinnassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2010 - 20:03

Kyllä on, aurinko paitoi päivällä vaikka välillä oli tosin lumisadettakin. Mutta vaihteleva sää on kevään varma merkki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2010 - 21:22

Kyllä kait se kevättä on kun toissapäivänä "räystäät tippuivat"
Mutta vielä on aikaa sinivuokkoihin. Kadut jossain jo läikikkäin ovat paljaat.
Kyllä se kevät on voimakas vuoden aika, ei tarvi paljon auringon pilkistää kun
sulattaa jo. Varokaa liukkautta lumen alla on jo jäätiköitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.03.2010 - 23:24

Kevättä on ilmassa runsaasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2010 - 08:54

Kait se kevättä on kun mennään 2 viikon päästä kesäaikaan.Lämmintä on tulossa sanoovat.