Onko sinulla tallentava dikiboksi,katsotko tallennukset?

Meillä ei sellaista ole ,pärjäämme tavallisella.

Avainsanat: tallentava dikiboksi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.03.2010 - 11:25

Oli,mutta rikkoutumisen jälkeen ei tavinnut funtsia,mistä repii aikaa tallennuksien katsomiseen.

Kysyjän kommentti

Meillä on tavallinen digiboxi,pärjäämme sillä.Terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.03.2010 - 09:28

Ei myöskään ole.Analoginen nauhotin on.Digitaalista ei arvaa hommata kun aina tulee uusia
systeemejä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2010 - 09:32

ei ole tallentaavaa minullakaan, tavallinen riittää toistaiseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2010 - 09:37

ei ole digiboxia ollenkaan (digitv) eikä tarvitse pähkäillä että koskahan nuokin tallennukset kerkeisi katsomaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2010 - 09:51

Tallentava on hyvin ahkerassa käytössä. Hyvin usein tulee päällekkäin katsottavaa enkä halua surffailla. Katsottua tulee vaikken heti katsoiskaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.03.2010 - 10:06

Ei ole tallentavaa digiboxia minullakaan. Ehdin katsomaan tarvittavat ohjelmat ilman tallennusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2010 - 10:24

Kyllä on tallentava digipoksi..ja kyllä tulee tallennettua,voi katsoa kun on aikaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2010 - 10:28

Tallentava digiboxi on käyttökelpoinen ja "tarpeellinen" laite.
Eilen esimerkiksi tallensin Talvisodan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.03.2010 - 11:40

On minulla ja kovassa käytössä onkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2010 - 11:50

Meillä on näitä taulutelkkareita vaan nykyään,sisään rakennetut digiboxit niissä on, ohjelmia tulee uusintana todella paljon, niitä voi katsoa uudelleen netin kautta.Meillä katsotaan enemmän noita satelliitti kanavien ohjelmia, on tuhansia kanavia tarjolla, maksusta tietenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2010 - 11:59

On tallentava ja tosi harvoin tulee katsottua tallenteita, tenavat etupäässä niitä katselee...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2010 - 16:02

On tallentava boxi, katon äänitykset silloin kun parhaiten minulle sopii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2010 - 20:16

onhan sellainen. ollut vaan vuoden jo pakattuna remontin keskellä.
en sinne viitsi tallentaa muuta kuin ohjelman jonka haluan katsoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2010 - 02:16

Kyllä, nimenomaan tallentava on. Mä nauhoitan kaiken, mitä on tarkoitus katsoa, ja ne voi sitten katsoa, kun haluaa ja kelata mainokset.
Videoilla nauhoittaminen oli niin vihonviimeistä säätämistä. Tämän kanssa tulee nauhoitettua paljon enemmän.