Oletko sinä entinen lepakkoluolalainen sieltä Helsingistä?

Avainsanat: lepakkoluola nuoriso helsinki

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.03.2010 - 09:31

- en ollut vernissatehtaalla töissä, olin silloin vielä liian nuori
- en asustanut 'Liekkihotellin' yömajassa, en ollut niin deekiksellä
- en ollut enää aktiivinen nuori kun siitä tehtiin elävän musiikin ja Radio Cityn päämaja

nämähän ne ovat kyseisen rakennuksen päävaiheet ja koko ajan seinällä komeili maalitehtaan perhoslogo josta monet luulivat nimen johtuvan

- siis en ole -

Kysyjän kommentti

Kiitos lepakkoluolan historriikista,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.03.2010 - 09:05

tiedän lepakkoluolan, mutta en ole käynyt siellä koskaan ,siis en ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.03.2010 - 09:59

En ole käynyt kyseisessä paikassa, mutta eihän se ollutkaan minun nuoruudessani nuorisopaikkana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2010 - 10:14

Minulle ihan vieras paikka lepakkoluokka..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2010 - 10:26

Eikös lepakkoluolassa asustele lepakkoja eikä ihmisiä.
En tunne asiaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2010 - 10:35

ei tuttu paikka minullekkaan ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2010 - 11:21

Kyllä tuli käytyä muutama kerta kuuntelemassa musaa ja ehkä vähän ihmettelemässä, olivat kunnostaneet surkean rakennuksen ihan mielenkiintoiseksi. Loppui siihen, että Nokia mukamas tarvitsee sen tontin, mikä oli ilmeisesti hätävale ei tullut siihen Nokiaa.
Nyt vastaava toiminta on Hietalahdessa telakan nurkalla "Nosturissa" paljon paremmissa tiloissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2010 - 11:28

Samoin kuin putte-46 tuli käytyä rakennuksessa hakemassa yks radion kilpailupalkinto,hiukan silmät pyöreinä etenin kauhugallerian mustanpuhuviksi maalattuja käytäviä,mutta perillä kivat tilat,harmi,että rakennus meni purkutraktorin alle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2010 - 11:53

En ole...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2010 - 14:37

En käynyt, oli juuri silloin disco-kausi meneillään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2010 - 15:59

En ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2010 - 20:06

En ole, olen kuulunut ihan muihin ryhmiin.