Oletteko huomanneet hienon muutoksen Napsussa ? alareunassa on "vihdoinkin vain" 1 rivi vanhoista vastauksista.

nyt on vain « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 ... 31 »
Hienoa - nyt mahtuu paljon enemmän kysymyksiä yhdelle sivulle.
» -merkistä pääsee seuraavalle 2 jne (edelliselle) sivulle, mutta saako koko listaa jotenkin näkymään, jos tahtoo ?
Osoiteriville kirjoittamalla ei toimi esim hyppy sivulle 235 www.napsu.fi/vastaukset?p=235
Ehkä sekin muutos vielä tulee ? Koskakohan tämä on muuttunut ? Kiitos YP:lle.

Lisätty: 14.03.2010 - 01:07

Kuten Ylitarkka tuossa sanoi niin vanhemmat kysymykset saakin näkyviin kun siinä Vastaukset-sivun alaosan vihreässä laatikossa "siitä kun sitten klikkaa suljettuihin niin saa sen pitkän luettelon näkyviin"

Avainsanat: muutokset viimeisimmät kysymykset napsun kehitys päivitykset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.03.2010 - 23:54

Yippee!Olen ainakin kaksi tai kolme kertaa mankunut niistä typeristä numeroriveistä ja ottivat kait? kuuleviin korviinsa,kun pari päivää sitten osoitin taas kirjallisen nalkutuksen,samalla ehdotin,että laittaisivat myös kysymysten yläpuolelle sen palkin-seuraava sivu/edellinen sivu-ettei tarvitsis liuttaa aina alas,kun siirtyy edelliselle tai seuraavalle sivulle.En muista kävinkö tänään Napsussa,mutta sanoisin et on tän päivän tekosia,huraa!

Kysyjän kommentti

Hyvä että edes joku on "mankunut niistä typeristä..."

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.03.2010 - 23:28

nytpä huomasin kun kerroit, olisikohan ihan tämän päivän tekosia

ja nyt kun katselin tarkempaan, alla näkyy vain avoimet kysymyksen, siitä kun sitten klikkaa suljettuihin niin saa sen pitkän luettelon näkyviin : hyvä -bon -bien - bene

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 23:56

Kyllä olen pannut mekille

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2010 - 03:07

Loistava parannus!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2010 - 07:46

Hieno uudistus, olikin turhia rivejä liikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2010 - 08:43

enpä huomannut kuin tänäaamuna. kiva uudistus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.03.2010 - 08:49

No niinpä on käynytkin. Hyvä. Ei ehkä tule niitä vanhojen kyssäreiden toistoa, kun joutuu tekemään enemmän töitä sieltä kopioidessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2010 - 09:02

En olisi mitään huomannut ellet olisi kertonut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2010 - 10:03

Minäkin vasta huomasin,kun kysyit asiaa..Ihan hyvä uudistus..hyvä ylläpito..kun tajusi tehdä tällaisen uudistuksen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2010 - 10:16

Kehitys kulkee vääjäämättömästi eteenpäin. Hyvä näin.
Itse en huomannut oitis tuota juttua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2010 - 11:57

En huomannut, mutta hyvä juttu!