onko kellään vielä vanhaa puusaunaa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.03.2010 - 19:58

Mellä täällä kotosalla on vanha puu sauna puusta rakennettu ja puilla lämpeävä . Tätä saunaa ennen oli savusauna 1800 lopulla rakennettu.Se purettiin pois.Se on erikseen pihapiirissä.Mä olen kasvanut lapsena sellaisessa paikassa jossa oli pihasauna maapohjalla. Jotenkin on tottunut erilliseen saunarakennukseen.Voi lämmittää millon mieli tekee.Tosin käytän uimahallia nykyisin paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.03.2010 - 20:08

Mökillä on 10-vuotta vanha hirsisauna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 20:30

Minulla on yksiössäni sauna, jossa on ainakin puulauteet, mutta ei sitten muuta puuta ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 20:52

Ei vanhaa eikä uutta. Sähkökiuas saunasta löytyy, ja puulauteet niinkuin Sirkkaliisallakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 21:00

On puilla lämmitettävä sauna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 21:06

Möksällä on puilla lämmitettävä sauna, ja paremmat löylyt tunnelmat tulee mielestäin siellä kuin tääl kaupungissa sähköllä lämpiävällä, mut voip olla et on harhaa, kun siel mökil on saunaa lämitettäessä kesä ja luonto kukkeimmillaan, kun tääl kaupungis sit kylmä pakkastalvi, tiiä sitte...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 21:11

Pitäisi olla vaan ei ole..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 21:40

Kyllä löytyy puulämmitteinen sauna, kaksikin. Mökiltä sekä kotoa myös.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 21:42

Kyllä on sähköiseen vaihtunut. Harmi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 22:43

Hiljakkoin tulimme juuri rantasaunasta,jonka lämmitin koivuklapeilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2010 - 03:09

Puilla lämpiävä ja puusta rakennettu sauna löytyy mökiltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2010 - 05:52

Tuossa pihalla on hirsipuusauna jonka katon tuuliviirissä on luku 1867? Olisko valmistumisvuosi ja ainut käytettävissä oleva sauna meillä sekä paras.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2010 - 12:14

Vanhempien mökiltä sellainen löytyy - tässä kaupunkiasunnossa on normaali sähkösauna