Mitä mieltä olette napsuttaako annuliini itsensä ennätysten kirjaan kysymyksineen.

Avainsanat: käsittämätön uupumus hymyilyttävä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.03.2010 - 18:51

parisataa kysymystä nimimerkillä ja epälukuinen määrä anonyyminä, lienee jo ennätys parissa viikossa tehtynä

jättäis ne pikauusinnat väliin, niitäkin tulee samaan tahtiin kuin telkkarista

Kysyjän kommentti

No vastauksia tuli puolesta ja vastaan, vaikea valinta. Kuitenkin valitsin tämän oli ajankohtaan sopiva.
Tahti hieman vähentynyt.
kiitos.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.03.2010 - 18:37

Hyvä vaan kun on intoa ja tiedonhalua, yksi uusi piristys Napsuun

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 19:07

Kiva, että on aktiivinen ja innokas napsuttelija!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.03.2010 - 19:28

Tuskin sinne pääsee, mutta kova on hänellä urakka kun valitsee kyssäreihinsä Parhaan Vastauksen. Ei käy kateeksi siinä vaiheessa. =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 19:32

Pitkä matka ja kivinen tie.
Ahkeruus se maaliin vie.

Lisätty: 13.03.2010 - 19:52

Yksi hyvä vastaus on pisteitä ajatellessa sama kuin 25 kysymystä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 20:17

Saattaa vauhti hiipua jossain vaiheessa. Mutta kyllä tänne kysymyksiä mahtuu. Monet vaan tahtovat olla samoja, joita on moni kysynyt aiemminkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.03.2010 - 20:43

Ei napsuta mitään ennätyksiä. Stoppihan tuohon jossain vaiheessa tulee, kun samoja kysymyksiä esittää joka päivä. Kohta ei kukaan viitsi enää vastata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 21:00

Ihan ok.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 21:08

Kyllä napsuttaa, antaa palaa vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 21:11

Kova on kiri jos meinaa päästä kärkipaikoille..kova on vauhti..johtaa kyllä kysymysten tekemisessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2010 - 00:18

Mitäs mieltä annuliini itse on?Revolverityylillä,yritys on kova.No,mutta nyt annuliini eikus anonyymi käytti hakusanoja,tapu tapu<applådera!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2010 - 08:34

Minusta on kivaa kun joku on aktiivinen se ei minua häiritse, kiinnostaa kyllä.Hyvä anuliini. Kiva vastailla kysymyksiin.Voi siitä mailmanennätyskin tulla .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2010 - 10:41

ihan hyvä et nimimerkillä kyselet , mut mix anonyyminäkin , sitä en ymmärrä , et mikä on se bointsi ... eihän niist saa edes pisteitä ja jos haluu kärkeen ja ennätykseen kyssäreillä , niin vaan nimimerkillä saa pojoja ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2010 - 11:41

En ymmärrä tuota kuviota eli ei harmainta aavistusta mitä tuon tulvan takana on. Tai sittenkin on...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2010 - 12:26

Onko tämäkin sinun kysymyksesi?
Jokohan ylläpito pikkuhiljaa ymmärtää poistaa kohdan jossa mahdollistetaan nimimerkittä kysyminen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2010 - 16:17

Jospa hällä on kyselyikä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2010 - 20:26

jotaan se yrittää. en jaksa niitä kaikkia edes pohtia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2010 - 10:22

Jossain kait ihmisen täytyy tulla huomatuksi, muuten en oikein ymmärrä.