Oletko saanut parkkisakkoja??

Avainsanat: parkkisakko

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.03.2010 - 17:34

En ole saanut, enkä luultavasti tule enään samaankaan.Olen näet rollari kamaa.

Kysyjän kommentti

Kyllä säästyt sakoilta...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.03.2010 - 16:48

joo yhden parkkisakon..joskus 15v sitten, mut silloin olinkin työ asialla ja unohdin kyllä , et olin autolla , kun melkein aina olin kävellen keskustassa turkkuses .. en joutunut sitä maksamaan vaan työnantajani maksoi sen.. muita sakkoja en ole saanut ikinä ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 17:41

parkkisakoilta olen välttynyt ihmeen kaupalla vai olisiko lainkuuliaisuutta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 17:45

Yhden kerran, lähemmäs parikymmentä vuotta sitten. Epähuomiossa sekin, mutta niin oli lappu muidenkin autojen vimpsuissa....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 17:57

Kyllä tasan yhden

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 18:03

Ei yhtään ole tullut, eikä ole ollut aihettakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 18:28

Ei ole ikkunaani koristaneet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 19:18

ei ole tullut parkkisakkoja koskaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.03.2010 - 19:24

Koko autoiluhistoriani aikana vain yhdet ja ainoat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.03.2010 - 20:38

Ajotaidottomana taitaa olla mahdotonta saada niitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 21:01

Kyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 21:19

Olen saanut viimeisen vuoden aikana useammat, ja oon ollut tästä tietoinen. Mutta olen ollut sellaisissa paikoissa, joista en ole päässyt ajoissa pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2010 - 01:20

Kerran kauan sitten melkein,mutta sain ylipuhuttua PPn,oli muuten hirmu homma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2010 - 12:37

Ei ainoatakaan ja nyt kun auto on lainassa niin sitä mahdollisuutta ei olekaan.
Joensuussa on muuten aina kesäisin sellaisia kuin "parkkiperhosia" kesätyössä.
He rullaluistelevat keskustassa ja laittavat rahaa mittariin tai ottavat automaatista uuden pysäköintilapun ja pelastavat autoilijan sakoilta jos aika umpeutuu eikä autoilija ole palannut ajoissa autolleen.
Jos joltain on unohtunut maksu kokonaan niin silloin eivät puutu asiaan...
www.synergis.fi/parkkiperhos.../index.php