Onko lainkaan totta että, pilven päällä ei sada vettä?

Avainsanat: vesi pilvi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.03.2010 - 15:09

Pilvet satavat veden alas joten ei kai siellä päällä sitten sada...

Kysyjän kommentti

Olettamuksesi lienee oikea!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.03.2010 - 14:31

no jos siellä pilven päällä ei ole toista pilveä, niin tuskinpa siellä vettä satelee

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 14:48

tuol taivaalla , kun ollaan liidelty , niin kyl siel aurinkopaistanut vaix alapuolella onkin satanut .. sadepilvet, kun ovat painavanpia , jot ei siellä avaruudessa sada , kuin jotain tähtiä ja avaruusromua kait .. en ole nähnyt onneksi ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 15:35

Kyllä mitä olen lentänyt pilvien yläpuolelle..niin on auriko paistanut..ja sadepilvet jääneet alapuolelle..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 17:33

vähiksen kanssa samoilla jäljillä että pilvikerroksia voi olla useita mutta yleensä alimmaiset saavuttavat kastepisteen ensin ja satavat alas. Salamointia voi tosin olla ja miksei pientä sadettakin, turbulenssia ja suikuvirtauksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 17:38

Olen minäkin hernerokka sumusta noussut täyskirkkan sinisen taivaan alle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.03.2010 - 19:22

Kun mennään tuonne 10000 km:n niin ei sada, eikä edes lunta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 19:23

ei sada minun tietääkseni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.03.2010 - 20:31

Totta se on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2010 - 12:42

Taitaa lähinnä salamoida siellä pilvien päälläkin, kun kimpoilevat vauhdilla joka suuntaan.