ovatko korvanne jo kuulleet linnunlaulua?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.03.2010 - 13:37

Ovat,titityytä kuului pusikoista muutamia päiviä sitten,muita tän ajan viserryksiä en tunnista.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.03.2010 - 14:24

Titityytä oeln kuullut monena aamuna ja variksetkin raakkuvat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 14:50

edellisten lisäksi, mustarastaat varailevat pesimisreviireitään, se on aika äänekästä puuhaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 15:18

Kyllä, musiikkia korville :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 15:21

Joka päivä vauhti kiihtyy vaan täällä luonnossa ja piha alueella.Puukiipijät kiipee puunrunkoja pitkin hakeakseen toukkia.Pienet tiais palleroiset ääntelee iloisesti tiy-tiy-tiy-taiturimaista juttelua .Kilpa kosinnat selvästi jo käynnissä.Isot sekaparvessa olevat pienet linnut istuu oksanhankaan jossa on punatulkkuja ,keltasirkkuja ,urpiaisia ja muita ,kaikki sulassa sovussa.Tikat on virittäytyneet kevät rummutuksineen ja äännähdyksineen kjik-kjik-sitä tulee loputtomiin.Ennenkuin huomaa ihmisen ja lennähtää pois metsän reunaan. Välillä lauletaa aurinkoon ja välillä ihmetellään mistä tota kevyttä lunta sataa salaa.Oravatkin touhuaa ihan kesän malliin liukkain liikkein.Nauttien valosta,lämmöstä ja räystäiltä tippuvista vesistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 15:22

Muutaman kerran.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 15:55

Kyllä niitä viserryksiä on jo kuulunut..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 17:51

Asun niin paksuseinäisessä talossa, että en ole kuullut, ulkona on muuta kohua niin paljon, että
ei tule kiinnitettyä huomiota, mutta annas kun kevät koittaa ja pääsen aamuisin tuonne rannoille
kävelemään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 18:53

Kyllä, iloista sirkutusta on jo ilmassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.03.2010 - 19:16

Molemmat aistivat titityyn tuolta pihapuista jo heti kuun alussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.03.2010 - 20:19

Olen kuullut pikkulintuja ja vähän isompiakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 21:20

Nyt on alkanut kevään ensimmäiset viserrykset.
On miellyttävää kuunnella linnun laulua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 21:58

Kyllä on jo muutama viikko sitten talitintit aloittvat konsertin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2010 - 12:57

Läpi vuoden sitä täällä korvessa kuulee.
Juuri lauloi varis viiden metrin päässä puunoksalla erittäin kauniisti.