kirjoitatteko kirjeitä tai kortteja usein?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.03.2010 - 11:25

mulla on kaks kirjekaveria

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.03.2010 - 11:26

Todella harvoin. Ennen kirjoitin niitä tosi paljon, mutta kännykän ja netin tultua yleisiksi oikeiden kirjeiden kirjoitus on jäänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 11:33

En enää paljon lähettele.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 12:21

enempi harvemmin

aikaisempia vastauksia aiheeseen mm.

www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/2686

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 13:00

en koskaan-

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 13:31

HahHah VV :-D vanhan "kunnon" Gristallin harvinainen kysymys?!Kiva,kun putkahti entisiä tyyppejä esiin.
Tosi harvoin,netti-kirjeenvaihto niin mutkatonta,sama korttien kanssa.Korkeintaan matkoilla tulrr joku kortti paikasta riippuen lähetettyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 14:50

Kirjoitan kirjeitä sillä kijeenkirjoitus kuuluu harrastuksiniin ja pidän niiden väsäämisestä .Minusta on mukavaa tehdä kirjekamuilleni persoonallisia kirjeitä joita koristavat pienet piirokseni ja mietelmäni, tai askartetuni. Kortteja lähettelen vain jouluna, sillä useimpiin niistä mahtuu valitettavan vähän teksitä mikä tekee korteista viestimisvälineinä hankalia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 15:28

Kirjeet kirjoitan sähköpostilla. Ja kortit lähetän heille, joille se on aivan välttämätön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 15:35

Jouluna, ystävänpäivänä, syntymäpäivillä, pääsiäisenä ym. lähetän kortin, matkoilta lähettelen aina kortteja ja kirjekavereita ei ole tällä hetkellä, mutta on ollut ja silloin tuli läheteltyä kirjeitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 18:04

En kirjoittele kun kommunikointivälineet on joilla saa kuvan ja äänen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 18:14

Kyllä lastenlapsille

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 18:15

Jouluna, pääsiäisenä, syntymäpäivänä vanhemmalla sukulaiselle. En siis usein, eikä montaa korttia tule vuodessa lähetettyä määrällisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 19:01

Vain ja ainoastaan isoäidilleni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.03.2010 - 19:09

Viimeinenkin kirjeenvaihtoystäväni sai tietokoneen joten siihen jäi kirjeiden kirjoittaminen. Kortteja laitan silloin tällöin, muutenkin kuin vain merkkipäiviksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 19:15

Olen tosi laiska lähettämään kortteja ja kirjeitä..Sähköpostilla kirjoittelen kavereilla..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.03.2010 - 19:53

Kortteja hyvin vähän, kirjeitä en lainkaan. Sähköposti korvaa kirjeet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2010 - 08:46

Nykyisin enään 3-4 kertaa vuodessa.Ranskaan menee pisimmät.Sinne laitan Suomi kortteja niitä vaikea löytää.Ystävät saa ystävänpäivä kortteja.Onhan se vähentynyt paljon aikaisemmasta ajasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2010 - 13:12

Nyt tyttären kanssa lähes viikoittain. Hänen piirustuksistaan saa nauttia tuttavat ja sukulaiset sekä joskus Pikku-Kakkosen porukkakin.