Koska laitat rai-ruohot itämään,että kerkeää pääsiäiseksi?

Avainsanat: pääsiäinen lähellä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.03.2010 - 11:55

Viikkoa ennen (jos muistan, heh), mutta en rairuohoa, vaan ohran siemeniä, on jämäkämpää, kestävämpää ja jotenkin myös kaunista, kannattaa kokeilla:)

Kysyjän kommentti

Tämä siun ruohojuttu on hyvävinkki,kokeilen nyt meilläkin sitä.Terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.03.2010 - 11:21

eiköhön se ole 1-2 viikkoa ennen pääsiäisestä.en muista enää tarkkaan ,siitä on aikaa kun lapset olivat pieniä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 11:23

Parisen vikkoa ennen...jos muistan. Juuri laitoin multaan pasuunakukan siemeniä ja loppukuusta sitten muita mm. ritarinkannus, köynnösruusu, krassi, sormustinkukka...muutamia mainitakseni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 11:30

Meillä laitetaan viikon sisällä, niin ehtivät varmasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 13:48

Pitääs kokeilla ohraa,mutta pitääkö hankkia oikein siemeniä ei jyvistä aksva;muuten en rairairuohosta välitä,unihtuu kastelu ja rai lopahtaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 16:41

Viikon päästä meinasin laittaa..Pitää kokeilla noita jonin13 ohran-siemeniä multaan.... ihan hyvä vinkki..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 18:32

Nyt on 13.3.10, joten laitan joskus 25.3.10, kellon aikaa en ole viel' miettinyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.03.2010 - 19:05

En ole enää viimevuosina laittanut niitä. Herneitä pitäisikin laittaa, tai krassia. Niistä saa kanssa nopeahkosti vihreää ikkunalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 19:10

En usko, että laitan tänäkään vuonna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.03.2010 - 19:45

En laita ruohoa kasvamaan.