Riittääkö sinulla ymmärrystä tätä Varkautelaista lapsikaappaajaa kohtaan?

Minulla ei riitä,kyllä 12 vuotiaskin ymmärtää,että lumeen voi tukehtua.

Avainsanat: lapsi siepattu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 13.03.2010 - 18:57

Jos tämä lapsi on henkisesti terve, niin hieman ojentaisin äidinkädellä.

Kysyjän kommentti

Loppu hyvin,kaikki hyvin,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.03.2010 - 10:55

Tiedä häntä mitä päässä liikkui, jos yhtään mitään.
Jotain tämäntapaista oli odotettavissa, kun lehtikirjoittelu loppui aika lyhyeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 10:58

Ainahan sitä ymmärtää voi varsinkin jos tietäisi hänen motiivinsa, mutta en toki hyväksy sellaista. Ehkä hän vain hetken mielijohteesta teki niin ja sitten pelästyi tekoaan ja yritti piilottaa vauvan, kun ei uskaltanut enää vaunuihin palauttaa. Toivottavasti hän ymmärtää tehneensä todella väärin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 11:01

en todellakaan ymmärrä mitä hänen päässään liikkui, kyllä tuon ikäisen jo pitäisi ymmärtää ettei noin saisi tehdä, lapsihan olisi voinut tukehtua ja kylmettyä ja kaikkein pahinta kuolla.toivottavasti ymmärtää ja katuu tekoaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 11:26

ei kovin paljon

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 15:36

Minulla on tiukka linja tässä asiassa, ja ymmärtä ei löydy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 18:01

Taustoja tuntematta, lehdistä ainoa tieto... Vaikea sanoa muuta, kuin et sairashan se kaappaaja on. Toivotaan, että saa tarvittavaa ja osaavaa hoitoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 19:23

Ei tämä 12v. lapsi voi olla terve..kun tuollaista tekee..Pitäsi päästä nopeasti hoitoon..Onneksi vauva selvisi hengissä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.03.2010 - 19:23

Vaatii kunnon kurittamista noin ajattelematon teko. En tajua mikä tällä lapsella on vialla, kun tuollaista teki. En ymmärrä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2010 - 13:44

Ei järkevä teko mutta ei tuon takia kannata kuitenkaan hänen lapsuuttaan pilata, koivuniemen herralle olisi hommia...
Juuri samaan aikaan julkaisiin tutkimus jonka mukaan Suomalaiset vanhemmat ovat "ylihuolehtivaisia" lapsiaan kohtaan. Voiko tuon tapauksen ja muidenkin älyttömien sieppausten ja onnettomuuksien jälkeen kukaan olla ylihuolehtiva vanhempi? Ainoastaan siinä tapauksessa voi näin sanoa jos lapsi on neljän seinän sisällä koko ajan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2010 - 10:19

Ei todellakaan tipu ymmärrystä. 12-vuotias ei ole enää ymmärtämätön lapsi, mutta onko sairas ja miten paljon, sitä emme tiedä.