Mikä on kauniin ihon salaisuus?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.03.2010 - 09:07

Perimällä on osuutensa, mutta riittävä veden juominen, paljon kasviksia ruokavalioon, ulkoilu ja lepo. Sitten vielä "salainen ase": Orgon-suola. Ystävälläni on ollut nuoruudesta saakka akne, jota on hoidettu eri tavoin, mutta tällä suolalla hän sai huomattavan hyvät tulokset. Itsekin olen käyttänyt suolaa jo vuosia. Minulla on sekaiho ja teen suolakuorinnan pari kertaa viikossa, etenkin näin talvella olen huomannut ihon tarvitsevan kuorintaa enemmän. Suolan olen ostanut Eila Hellgrenin liikkeestä. Googlesta löytyy paljon orgon-suola hakusanalla, jos haluat tutustua tarkemmin.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.03.2010 - 07:26

Terveellinen,ravitseva ruoka ja tupakoimattottomuus ainakin vaikuttavat asiaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 07:59

Riittävä ulkoilu, monipuolinen ravinto, ei tupakkaa eikä alkoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.03.2010 - 08:08

Terveet elämäntavat ja ihon hoito.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 08:50

säännöllinen ihonhoito aamuin ja illoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 09:07

Tuossahan noita ohjeita tuli. Lehtien kansikuvatyttöjen osalta tarvitaan usein vielä photoshoppailua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 10:02

Hyvät geenit,vesi,kosteutus,ravinto,ja riittävä ulkoilu ja uni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.03.2010 - 18:51

Perintötekijät ja oikea ruokavalio sekä liikunta. Ja kuten vanhat ihmiset sanoo: vesi vanhin voitehista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 19:32

Terveet elämäntavat..ulkoilu terveellinen ruokailu..ja aamupesun jälkeen hipaisu kosteusvoidetta..ja aina pesun jälkeen muuloinkin..ihon rasvaus..
Onhan hyvä käydä joskus kasvohoidossa..että tulee kunnolla kasvojen epäpuhtaudet pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2010 - 11:18

hyvä iho =synnyinlahjana saatu. Kun sellainen on ei tarvitse koskaan käydä kosmetologilla, voi hoitaa ihonsa ihan itse naamioilla, puhdistuksella ja kosteuttavilla aineiila. Oma ihoni ei kaipaa rasvaa vaan kosteutta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2010 - 13:52

Televisiossa oli juuri näyttelevä laulava meikkaaja Helena Lindgren, joka kertoi että hänen kohdallaan se on oliiviöljy. Pesee sillä kuulemma hiuksensakin ja voitelee koko kehon oliiviöljyllä ennen suihkuun menoa, iho ei kuivu vaikka olisi lämpimässä suihkussa pidempääkin. En ole kokeillut, mutta saattaa siinä jotain perää ollakin.