Mikä neuvoksi hiilarihimoon?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 13.03.2010 - 08:08

Kaikista himoista pääsee tahdon lujuudella.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.03.2010 - 08:12

Niinpä, kissanainen sen sanoi. Voi kun miekin saisin lujasta tahdostani kiinni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 08:29

Ei siinä auta kun oma tahto, minulla kyllä lipsuu.
Niin kauan kun tiedän namina olevan jossain, käyn kyllä rauhattomana.
Nyt en ostaa kotiin, niin voi syödä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 08:51

Saman ongelman kanssa täälläkin painitaan. Mulla heikkoutena suklaa, Ben&Jerry's jäätelö ja vinegar&salt chipsit. Pakko rajoittaa karkkipäivään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 08:51

en tiedä edes, mitä hiilarihimo tarkoittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 09:15

Jotkut popsivat luontaistuotteina myytäviä kromitabletteja, joiden väitetään vaikuttavan hiilarihimoon. Itse pitäisi parempana, että ostaa urheilijoille tarkoitettuja, esim. Dextro Energy -merkkisiä pötkylöitä, joissa on pieniä yksittäisiä sokeripaloja, jotka on koostettu pääosin maltodekstriinistä, joka on hidas sokeri. Pari tuollaista palaa ei sisällä paljon energiaa, mutta nostaa sopivasti ja riittävän hitaasti verensokeria. Sopii myös akuuttiin nälänhimoon. Pötkylän hinta on vähän päälle euron. Periaatteessa Siripiri-pötkylät, joita saa apteekeista tai markettien luontaistuotehyllyistä ja jotka maksavat vain 0,90€, toimivat samoin, mutta ovat glukoosia, joka on liian nopea hiilihydraatti tähän tarkoitukseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 10:08

Minulla nämä himot tulee ja menee,en tee niistä ongelmaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 10:26

Ei siitä mihinkään pääse, mutta käyttöä voi rajoittaa (menestys vaihteleva).

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.03.2010 - 18:50

Älä osta mitään hiilaripitoista kotiisi.