Onko Presidentti se kahvi jota aamuisin keität? Kelpaako sinulle muut merkit.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 13.03.2010 - 18:50

Mökinmuorille kelpaa kyllä hieman rahvaanomaisempikin kahvi.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.03.2010 - 07:27

Juhlamokkaa on tällä hetkellä kahvipurkissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 07:57

Juhlamokkaa meilläkin. Välillä menee Presidenttikausi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.03.2010 - 08:07

Tänä aamuna keitin Costa Ricaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 08:18

Yleensä Juhlamokka, mutta muukin käy. Olen juonut niin monenlaista sumppia automaattikahvista lähtien ja huoltarin painuneet jämät. Kun on vasta ollut sumppi pihisimessä niin se on parasta merkistä viis

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 08:27

En keitä aamuisin kahvia, syön ruuroa lääkkeet vaatii sen.
K,un keitän päiväkahvi se on joko jyhlamokka tai persentti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 08:53

kaikki tavallisemmat kahvimerkit käy jotka ovat tarjouksessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 09:26

Keittelen vain veden ja sekaan lusikallinen Nescafe Cupia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 09:51

jos itse pääsen keittelemään, niin se on 'Obamaa' eli sitä tummapaahtoista Presidenttiä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 10:05

Juhlamokkaa löytyy minun purkistani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 10:23

Presidentti on kahveista parhain. Joko tumma tai normaali. Muukin kyllä käy, jos presidenttiä satu olemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 13:55

Tummapaahtoista mieluusti espressokahvia ital.espanjal.ranskal. kelpaa parhaiten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 19:51

Meillä on ollut Saludo..tai Kulta Katriina käytössä..hyvin on kelvannut..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2010 - 02:49

Teemme espressoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2010 - 13:54

En ole vielä hyvää kahvia maistanut joten sen kupin kun vuodessa juon on ihan sama mitä se oikein on. Kaikki maistuu ihan yhtä - hyvälle...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.03.2010 - 13:30

Meillä suositaan Juhlamokkaa, mieheni sanoo että on parempaa kuin Presidentti. Käytän myöskin joitain erikosikahveja joita ostan ulkomailta, saa vastajauhettuna pieniä määriä.