Koti on yleensä pullollaan tavaraa, mutta kun vanhasta on aika luopua, harmittaako se sinua?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.03.2010 - 19:55

Olen yrittänyt luopua ylimääräisestä..ei harmita...olen vaan iloinen,kun pääsee vanhasta kamasta eroon..

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.03.2010 - 07:58

Ei harmita. Vanhasta tavarasta olen joutunut luopumaan niin monesti, että se käy nykyisin ihan helposti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.03.2010 - 08:01

Ei harmita, jos en tosiaan tarvitse kyseistä tavaraa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 08:28

Muutossa pääsee helposti vanhasta turhasta kamasta eroon. Sanotaan että pitäisi muuttaa riittävän usein. Työläs homma kyllä. Ja aina sitä uuteen asuntoon taas alkaa kerääntyä kaikenlaista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 08:44

Muutin juuri ja oikeastaa kaikki tavata tuntui käyttökelpoiselta, mutta kyllä siitä osa
lähti kaatopaikalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 09:02

ei harmita ,karsin ilman huonoa omaa tuntoa, kaikki huonot ja mitä en käytä niin pois vaan nurkista, kun säilytystilaa ei ole tarpeeksi.en säästä lastenlapsille niin kuin mainoksessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 09:46

Ei harmita. Vien käyttökelpoiset Animalian kirppikselle, menevät siellä hyvään tarkoitukseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 09:56

käyttämättömistä tai erittäin hyväkuntoisista tavaroista luopuminen on yhtä tuskaa, siinä ikäänkuin tunnustaa tehneensä virhehankintoja

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 10:20

Tuntuu ainakin siltä, että kaikki on tarpeellista. Lähempi tarkastelu voi muuttaa asian.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.03.2010 - 18:42

Joskun on pakko ottaa järki käteen ja silloin ei harmittelut auta.