Kuuluuko huivi jokapäiväiseen pukeutumiseesi, vai onko se jo historiaa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 13.03.2010 - 18:39

Hyvä kysymys - ostin tänään juuri muodikkaamman kaulahuivin takkini kanssa pidettäväksi. Jos minun kohdallani onkin vähemmän käytetty lisäasuste, niin ilmeisesti kuuluu nykupäivään, koska sellaisia kaupassa näin useammankin näköisiä ja tyylisiä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 13.03.2010 - 07:59

Ei ole kuulunut enää pitkiin aikoihin. Näytän kaulattomalta jos käyttäisin huivia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 08:01

En ole osannut käyttää huivia juuri koskaan, mutta joskus nykyisin laitan kaulaani esim. kylmän ilman vuoksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 09:05

en ole koskaan käyttänyt huiveja, en edes kaulaliinaa talvisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 09:56

Käytän toisinaan asujen piristeeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 17:54

Ei kuulu - tai kuuluuhan se. Pitkä kaulahuivi takin kanssa. Muuten ei tule juurikaan käytettyä asusteena.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 21:18

Kyllä tykkään pitää huiveja..ne antaa näköä pukeutumiseen..