Huomenta Napsut.

Oletko tänään hyvässä hapessa? Minä olen, mitään paikkaa ei kolota.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.03.2010 - 09:21

Huomenta vaan. Ei mitään happivajausta ja kohta autolla liikenteeseen vanhempia katsomaan ja tota tavaraa on kerääntynyt heille ni vien ne pois

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.03.2010 - 07:32

Hyvää huomenta.Ihan riittävän hyvässä hapessa ollaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.03.2010 - 07:33

Hyvässä hapessa kuten aina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 09:18

hyvää huomenta, olen hyvässä kunnossa nilkkaani ei kolota tänä aamuna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 10:12

Huomenta! Oletpa aikaisin napsuilemassa. Hyvässä hapessa ollaan ja lähden pian lisää ulkoa hakemaan. Mukavaa päivää kaikille napsuille!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 10:13

Nukuin pitkään. Juuri kahvit juotu ja aamupala syöty. Napsun jo aukaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.03.2010 - 18:29

Tuli otettua hapekkaasti eilen saunaolvit, niin mikä ettei aamu alkanut erinoimaisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 21:50

Nyt on ilta koittanut..ja ollut ihan mukava työpäivä..että happea on riitänyt..ja riittää vielä huomiseksikin,kun jaksaa hommia painaa vaikka on sunnuntai..työn iloa..mistä saa nauttia..koko sydämmellä..