Mitä mieltä olette noista Nizzan 4 päivän keikoista.aika lyhyelle kuulostaa ja sääkin on aika viikleä?

Lisätty: 13.03.2010 - 01:02

Olin 2 viikkoo Marseillessa ja ihmisent kuvaannollisesti hakkaa olemuksellaan pariisilaiset

Avainsanat: nizza ollut marseillessa 2 viikkoa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.03.2010 - 11:32

Ei neljä päivää ole huono, ehtii tarkkailla kaupunkia ihan hyvin, mutta ympäristöön ei kannata lähteä.
Turha myöskään kenenkään etelä-Ranskassa käymättömän maalata piruja seinälle, ei siellä ole vettä kaatamalla satanut kun sielläpäin olen ollut. Koemusta on!

Lähteet:
omat kokemukset

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.03.2010 - 00:56

hyvin ennakkoon valmistautuneelle kaupunkituristille neljä päivää on ihan ok matka-aika, mutta ei siinä sitten sokkona etsiskellä paikkoja eikä makoilla rannoilla

kaupunkituristille sää on ongelma vain ääritapauksissa

Lisätty: 13.03.2010 - 00:58

niin Nizza on mulle kyllä käymätön paikka, tuo kommentti oli vain yleisellä tasolla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 09:26

eihän siinä ajassa kerki mitään katsomaan , kun saa juosta paikasta toiseen ja kun ei ilmoista tiedä minkälaiset sattuu kohdalleen matkanaikana . voi sataa vettä kaatamalla esimerkiksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 10:19

Olen ollut Nizzassa vain kesäaikaan, joten menee arvauksen puolelle: en lähtisi ehkä vielä tähän aikaan. 4 päivää on kyllä suht' lyhyt aika, mutta kuten vähäviisas sanoi, ennakkoon tutustuminen kohteeseen auttaa. Rannallahan ei näillä ilmoilla tarvitse muutenkaan makoilla. Nizzassa on sitä paitsi kivirannat, ettei siellä makoilla kuin rantatuoleilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.03.2010 - 18:25

Varmasti kaupunkituristeille ihan paselli aika ja ilma. Itse en ehkä lähtisi, olen enempi auringon ja lämmön ihminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 21:30

Aika lyhkäinen aika on,kun kumminkin on paljon nähtävää..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.05.2015 - 09:14

Nizza on kompakti kaupunki, jonka ehtii näkemään neljässä päivässä pintapuolisesti. Itse olen ollut ainakin vain kesällä useasti, mutta vain kerran on vettä satanut kaatamalla ja sekin sade kesti vain noin 15 min. jonka jälkeen kuuma aurinko porotti taas.
Nizzassa voi viettää sekä kaupunki- että rantaelämää, eikä tarvitse lähteä muualle shoppailemaan tai löhöilemään rannalle.