12-vuotiaan vauvansieppaus ei yllätä psykologia...miksi ihmeessä vanhemmat jättävät sen maailman tärkeimmän olennon pihalle yksin

varkaudessa tapahtui läheltäpiti -tilanne. Autokin lukitaan pihassa, miksi avuton lapsi jätetään pihalle yksin nukkumaan? Päikkärit voi nukkua sisällä vaikka yhdessä ja sitten lähteä yhdessä ulkoilemaan valveilla vai mitä? Näin tein minä ja hyvin skulas!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.03.2010 - 23:47

Kyllä vauvat ovat aina nukkuneet ulkona, ja yksin vaunuissa. Ainakin täällä päin se on ihan tapana. Kuuluu normaaliin vaavin hoito ohjelmaan. Ja sitä ihan suositellaan neuvolassakin. Lapsen täytyy saada nukkua ulkona, oli sitten talvi tai kesä. Tämän johdosta itkuhälyttimet ovat olemassa. Ei tässä tapauksessa voi autoa ja lasta verrata. Asia on ihan eri.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 12.03.2010 - 21:54

Kautta vuosikymmenien on vauvat nukkuneet ulkona, eikä ole tarvinnut pelätä mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2010 - 23:20

tuttu paikka ja tuttu pikkutie jossa talokin oli hiljaisella kujalla , jot eipäs sitä osannut varmaankaan pelätä , et joku vaan saa päähänsä nyt napata tuon pikkuisen.. kyllä itse pidin pihassa pikkuistani ikkunan alla , kun tultiin jostain ja hän nukahti vaunuihin.. ei hennonut herättää , eikä kyllä tullut mieleenikään silloin 75 luvulla , et joku ois hänet sieltä vienyt .. mut nyt en antais olla , kyllä tuo peläytti ja pisti varmaankin paljo äippiä ja isiä miettimään missä vauvelit nukkuvat ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 02:11

Nii. Ne vanhemmat oli tosi huolimattomia!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 09:58

Lapsia on nukutettu ulkona kautta maailmansivun.En syylistä tässä äitejä,vaan syyllinen on tämä ajattelematon tyttö,vielä lapsi hänkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.03.2010 - 18:10

Ihan kuin nyt syyllistettäisiin vanhempia. Minulle jo penskana opetettiin ettei kenenkään pihoille mennä asiatta eikä ilman lupaa. Ja kautta aikojenhan lapsia on nukutettu ulkonakin päikkäreitään.
Ja niin pitäisi olla tulevaisuudessakin ilman pelkoa kaiken maailman pervoista ja mitään ajattelemattomista ihmisistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.03.2010 - 11:48

Ei lapsen vanhemmat ole tehneet mitään väärin, väärintekijä on ihan joku muu. Edesvastuuntonta syytellä vanhempia, lapsen nukkuminen ulkona vaunuissa on ihan tavallista. On myös kyse pikkukapungista ja pientaloalueesta jossa jokainen olettaa olevan turvallista. lastahan oli käyty katsomassa välillä. Kyllä normaalit vanhemmat opettavat lapsilleen käyttäytymissäännöt. Eihän
nyt sentää rautaristikoiden takana tarvi alkaa elämään. Psykologia varmasti ei yllätä se että häiriintyneitä lapsia ja nuoria on.