Olen menossa Malagaan kielikurssille toukokuussa. Missä on parhaat tanssipaikat, ja mitä muuta kannattaisi siellä bongata.

Kiinnostaa siis retkeily , aurinko ja tanssi!!

Avainsanat: malaga espanja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.03.2010 - 18:03

Vaikka Malaga on hieno iso ja monipuolinen kaupunki, niin en löytänyt sieltä "meininkiä". www.red2000.com/spain/malaga/
Halvalla ja hienolla junalla viikonlopuksi Torremolinokseen, tai muihin lähellä oleviin rantalomapaikkoihin Benalmadena, Fuengirola, tai bussilla Marbellaan. Torressa on yleensä vilkas iltaelämä kylän keskustassa.
www.spain.info/ven/otros-des....html?l=en

Lisätty: 12.03.2010 - 20:11

Marbella www.pgb.es/index.php?language=2
Tietoa www.uusifuengirola.fi/ ja espanja.org/

Lisätty: 12.03.2010 - 22:34

Malagasta sekä "Matkakohteita Malagan lähellä"
www.napsu.fi/matkailu/matkak...nja/malaga

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.03.2010 - 19:01

Malagan yöelämää:
www.andalucia.com/cities/mal...htlife.htm

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2010 - 19:17

Torremolinoksessa on bilepaikkoja pilvin pimein. Sinne vain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2010 - 19:39

www.hansrossel.com/travel-in...orocco.htm
-siitä vaan lautalla Marokon Espanja Melilaan ja eteenpäin,
-mene flamenco-kurssille,niitä pilvin pimein;tutkin aikoinaan,kun melkein menin ulkomaaliasten yliopistoon Malagan tarjontaa,kaikessa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2010 - 19:43

Hetkinen olet menossa kielikurssille ja eka kyssäri tanssipaikoista. No kaipa sielläkin jonkinlainen sanasto karttuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2010 - 20:40

Ohessa tietoa Malagasta.

www.napsu.fi/matkailu/maailman-saa/618