Mitäs napsulaiset puuhaavat? Joko alkoi viikonloppuvapaa?

Lisätty: 12.03.2010 - 16:04

Kävin itse päivän työssä ja taas on pitkästi vapaata. Oli tullut tehdyksi ylitöitä joten nyt saa nauttia vapaista. Flunssakin jo parantunut melkein kokonaan. Pitää tässä yksi yövuoro kyllä käydä tekemässä, mutta se on easy juttu tällä kertaa. Oikein mukavaa ja liikunnallista viikonloppua vaan kaikille.

Avainsanat: putkessa työt

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.03.2010 - 17:17

Vapaalla ollaan. Hiihtolomat vetelee täällä viimeisiään :)

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 12.03.2010 - 16:10

Samaa viikonloppuvapaata se on meikäläisellä aina. Mutta hauskaa ja rentouttavaa viikonloppua sinulle, kun olet työtätekevä vielä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2010 - 16:10

Toisen tytön 18 V äiti oli Marjaana. Olemme Jees .Tytölläni on 2 Äitiä ollut jo 16 vuotta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2010 - 16:45

Onhan tässä tätä ns. vapaata. Lauantaina aikuisten lasteni kanssa mummolle ja vaarille,heidän. Tulee taas kina että kuka saa ajaa mutta anna kaukosäätimen vävykokelaalle niin se asia ratkeaa helposti. Sunnuntai vielä avoin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2010 - 16:52

eipäs tässä kuimmoistakaan pient säätöä van ja iltaa ootellessa, josko tuolt töllöttimest tulis edes jotain katottavaa ...ilmat on kuin morsiammet jot senkin puoleen hyvällä filiksellä oleskelen .. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2010 - 17:22

Johan se puolenpäivän aikaan alko.Just tulin lenkiltä ihanasta aurinkoisesta ulkoilmasta sisätiloihin.Nyt alkaa rentoutuminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2010 - 17:33

Töistä ruokakaupan kautta kotosalle, just laitoin vetoa mäkihyppykisoista, jot on sitten "jännempää" seurata sitä telkust, huomisen ohjelmast en viel muuta tiedä, kuin että keskimmäinen poika pesueestamme tarjoo elokuvailtapäivän Flamingossa (Avatar). Hyvä kun siekin oot flunssasta parantunu samoin mä (vihdoin). Oikein mukavia ja auringon hellimiä viikonloppupäiviä myös toivottelen:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2010 - 17:38

Eläkeläisen päivät ovat yhtä viikonloppua kaiken aikaa.
Kevättä odotellaan, eron huomaa siinä verrattuna muihin päiviin, että
työssä käyvät sukulaiset ehtivät useammin vierailulle.
Vaikka on se eläkeläiselläkin jotennii toinen tuntu kun on viikonloppu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2010 - 19:22

Vapaa alkoi, kahdeksi päiväksi. Tämän viikonlopun olen kotona, ja nautin vain. Hemmottelen koko poppoota.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2010 - 19:25

Ei alkanut viikonloppu-vapaa..teen töitä koko viikonlopun....ensi keskiviikkona pidän vapaapäivän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2010 - 19:34

olen viikonloppuvapaalla ja yritän vastata napsujen tekemiin kysymyksiin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2010 - 22:46

koitan kuumeisesti muistella mitä kaikkea on tullut luvattua tehdä ennenkuin maanataina taas 'polkaisen mopon käyntiin' ja vaihdan tilapäisesti osoitetta

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.03.2010 - 17:54

Tuohon aikaan olin vielä työkeikalla. Mutta tänä aamuna se alkoi normaaleissa merkeissä.