Pitäisikö viinaan lisätä mielestäsi happea?

Lisätty: 12.03.2010 - 21:15

Sorry, työläinen ei aina ehdi perehtyä jo kysyttyihin kysymyksiin. Kertaus olkoon opintojen äiti. Happipaukut täytyy ottaa huomenna ja ulkoilla monen päivän edestä, kun alkuviikon olin niin kipeä.

Avainsanat: selviämään auttaa happi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.03.2010 - 16:58

joo tuol aiemmin oli samainen kyssäri ja siel vähänviisas lohkas, et myöskin ilokaasua , johon minäkin yhdyn , jospa sit ois porukoilla hauskempaa , eikä sattuis tappoja eikä muitakaan rikollista , kun sakki vaan nauraa höröttää :))

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksistanne. Ois kivaa pienessä tuiskeessa ja ilokaasussa olla vielä hyvässä hapessakin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.03.2010 - 16:04

Jaaha katsoin ohjelman Miksi juoda viinaa jos haluaa sen pois päästään ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.03.2010 - 16:08

Taisin tänään jo vastata tällaiseen kysymykseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2010 - 17:25

:) No ilman muuta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2010 - 17:39

näihän ne mielipiteet oli aamuihmisillä

www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/29405

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2010 - 18:15

Pitäis ilman muuta, silloin ei kukaan ois huonossa hapessa.Itse käyn mieluummin happihyppelyllä.Se lohkasu ilokaasusta oli hyvä.Hi hi hi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2010 - 19:24

Kyllä, happea ja ilokaasua. Niin kaikilla on hauskaa, eikä tarvi olla seuraavana päivänä kipeenä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2010 - 19:27

Juu happea lisää kaikkiin juomiin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2010 - 19:45

Happea lisää..niin ilo lisääntyy,kun viinaa ottaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2010 - 21:12

Hih, ajattelin ehdottaa samaa kuin Ramona: olen kuullut usein porukoiden olevan seuraavana päivänä "niin heikossa hapessa", että ehdottomasti pitää happea lisätä - ja paljon.