Minusta napsu sekoilee parhaillaan. Oletko samaa mieltä??

Avainsanat: tietokone napsu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.03.2010 - 16:50

Raportti Espoon Laajalahdesta,ei Napsu sekoile,oiskohan se joku muu,tuolin ja tietsikan välissä?Tai sitten on pojilla Lettupino><Timppa kolmannen asteen yhteys?!

Kysyjän kommentti

Olihan se DNA!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.03.2010 - 15:28

KYLLÄ Minäkin sain minulle kuulumatonta postia. www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/29461

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2010 - 15:29

Olen samaa mieltä mikäli siellä sekoilee. Näällä ei Napsu vaan minä. Saattaapi olla paikkakuntakontasta. pelittääkö kaikki muu ihan ok

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2010 - 15:40

Meillä kyllä pelittää niin mummo, netti ja napsukin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.03.2010 - 16:06

Ei ole paikkakuntakohtaista, koska täällä pelittää, ja olen Timpan kanssa ymmärtääkseni samalta paikkakunnalta. Ei mitään ongelmia täällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2010 - 17:03

täälä kaik ok.. tämä tätimoonika vähän väliä ihan issessein sekoilee , mut ei napsu ... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2010 - 18:10

selväpään ja sekopään välinen raja on niin sekava etten osaa sanoa missä mennään, tällaista se on ollut aina Stadin rannoilla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2010 - 19:32

Täällä pelittää kaikki o.k. Miehet ehkä aloittaneet hapen ja ilokaasun nauttimisen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2010 - 19:37

kyllä minulla napsu on toiminut oikein hyvin. en ole huomannut mitään sekoilua tänään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2010 - 21:20

Ei ole tänään mitään sekoilua ollut..ihan hyvin pelittänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.03.2010 - 17:38

En tiedä sekoilusta mitään, olin tuohon aikaan kaukana Napsusta. Vai tarkoittiko kysyjä kenties sisältöä - no se on asia erikseen jos siitä oli kysymys.