Lettopino kysyi äsken ruokaryypystä, minä jatkan vielä, onko se olut vai konjakki? Vai kunnon Skottiviski?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.03.2010 - 15:09

Venäläinen heinäviina, Subrovka tai jotain sinne päin, on ainoa ruokaryyppy, jonka olen ottanut. Maistui toffeelta. Tästä on jo vuosikymmeniä, joten muisti on hatara.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.03.2010 - 15:09

Ei niin mikään ruoan kanssa.
Kahvi ja konjakki menettelevät vaikkapa veneessä, kun on erittäin hieno sää. Viime kesänä pääsin heti puhaltamaan kahvin päälle. Lienevätkö tarkkailleet kiikareilla nautiskeluani? Tuskin sentään, kun ajoivat koko ajan ja puhallutttivat kaikki. "Kiitos ja hyvää matkaa" toivottivat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2010 - 15:12

Kahvi ja konjakki se on ilman muuta. Hyvä konjakki ei tarvitse kahviakaan. Pitää mielen virkeänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2010 - 15:22

Mitäs se meikäläinen suomalainen juntt Kossua se oli

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2010 - 15:32

Jäinen kossu raakana eli sekä lasi että kossu otetaan pakastimesta niin jasin pintaan tule kiva jääkerros js menee kun veitsi sulaan voihin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2010 - 15:42

Jos ruokaryypyistä oli puhe niin parhaimmat olen saanut Itävallassa. Kirkasta, kylmää ja hieman yrttien makua. Myöskin jääkylmä aprikoosiviina on hyvä snapsina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.03.2010 - 16:03

Se on vesi ehdottomasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2010 - 16:56

Grappaa alkupalan kanssa tai japanilaiseen tapaan whiskiä,ei kuiteskaan snapsi-tapaa mulla ole,mutta digestiivinä oikein herkkuaterian jälkeen brandyä tai konjakkia tai vanhaa rommia.Tietty ennen herkkuateriaa aperitiivi jostain pikkasen vahvemmasta kuin viini,joka on herkkuaterian juoma...yms.ja satamaan tullessa,kun ollaan kiinni,niin töijärit,siihen menee kaikki märkä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2010 - 17:06

oiskos marskinryypy .. en tiedä , eikai siinä mitään pakkoa ole, voi kai sen ottaa sit millä juomalla tahansa , ainakin luulisin ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2010 - 17:52

ruokaryyppy (snapsi) on aina kirkasta, mieluummin maustamatonta,
näin on, kysy vaikka rantaruotsalaisilta, he ovat tämän alan spesialisteja

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2010 - 19:49

Ruokaryyppy pitää olla kirkasta mautamatonta SUOMI-viinaa..Konjakki on kyllä paremmin minun makuun,kun viski..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2010 - 22:52

ruokaryyppy on eri juttu kuin ruokailun yhteydessä lipittely,
mutta kaiken kaikkiaan ruokaryypyn pitäisi olla niin neutraali maultaan ettei se peitä ruuan makuja (ellei sitten tarjolla ole jotain puolipilaantunutta liimalihaa)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.03.2010 - 17:37

Eikös ruokaryyppy ole kirkasta, merkistä riippumatta.