Nyt kun kevät tulee kovaa vauhtia,

joudutko tekemään remonttia, suunnitteletko uusia rakennuksia, teetkö huvimajan tai muun illan viettopaikan pihallesi. Vai alkaako sinulla suihkulähde urakka heti kun lumet väistyvät tieltä. Vai kyökitkö kasvimaalla koko kesän.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.03.2010 - 15:45

Viime kesänä saimme tuon Onnelan elikä sen kasvihuoneen rakennetuksi joten tuleva kesä menee sen ympäristön laitossa ja tietenkin se kasvihuone pitää saada tuottamaan satoa sekä kukkimaan. Pihatöitä on ihan koko alkukesäksi tiedossa ja elämäntoveri alkaa rakentamaan traktoritallia/puuvajaa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.03.2010 - 15:05

Kukkapenkki saattaa mennä uusiksi.
Entisessä ei kasvanut kuin rikkaruohot.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2010 - 15:10

Minulla on iso parvekelaatikko, josta pitäisi roudata mullat pois ja kantaa uutta tilalle. Ja uudet kasvit tietty. Muuta mylläkkää ei tiedossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2010 - 15:16

Ei suurempia suunnitelmia. Ulkokeittiö on hieman lumen ansiosta kärsinyt, jota täytyy hieman korjailla. Kunhan lumet sulaa ja intoa riittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.03.2010 - 16:02

Siivoan vain parvekkeen, kesäisen olohuoneeni. Siinä kaikki tekemiset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2010 - 16:59

No edelleenki se laiturien pintalaudoitus ja tikkaiden, jotka ostin viime kesänä, asennus. Kasvimaata ei ole mutta luonnosta ja sen kauneudesta voi kyllä nauttia missäpäin tahansa ja se onkin tarkoitus. EIköhän siinä yhdelle kesälle ja hanslankarille hommaa riitä että jää aikaa vielä löhöilyynkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2010 - 17:26

Kaikkea noita :D Voi Mies-raukkaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2010 - 18:14

ei osaa sanoa mihin kaikkeen sitä sitten tulee sorruttua

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2010 - 18:45

Siemeniä on jo kylvetty purkkeihin. Mökin kattoa pitäisi uusia ja seinät maalata. Piti jo viime kesänä, mutta jäi jostain syystä. Mökillä aina löytyy tekemistä. Ristikkoaitaa tehdä ja maalata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2010 - 19:51

Ei ole suunitteilla mitään uutta rakentaa..Kasvimaan kunnnostus ja kukkapenkkien..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.03.2010 - 17:36

Uuden kasvimaan rakentaminen olisi edessä.