Huom ! Minulle on viestit palstalleni tullut sivu kaupalla minulle kuulumattomi viestejä. Lue onko viestisi väärässä osoiteessa ?

Kerro minullekkin miten tämä on mahdollista ?
HALOOOOO Nyt niitä ei enää ole Timpalta oli paljon postia minulle jota ei ollut tarkoitettu minulle

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 13.03.2010 - 17:35

Juuri tällähetkellä näkyivät olevan sinulle tarkoitettuja. On minulle ainakin kerran tullut viesti joka ei kuulunut ihan selvästikään minulle.

Kysyjän kommentti

Olin tyhmä kun en kaapannut kuvaa niistä posteista kun menin kaappaamaan niin nitä ei enää ollut. Sinäkin oli vastannut jollekkin. Jatämä on tosi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.03.2010 - 15:02

Ei ymmärrä mistä on kysymys,minusta ne olivat SULLE osoitettuja,kävin meinaan sitten katsastamassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2010 - 15:14

Katselin minäkin, enkä nähnyt mitään normaalista poikkeavaa. Taidat nähdä kaiken kahtena ellei useampana!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.03.2010 - 16:01

Minäkin kävin katsomassa ja sinulle nuo näkyivät olevan mitä näin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2010 - 17:08

kyl kai minun postit ovat minulle tarkoitettuja , no en ole pitkään aikaan kirjoitellutkaan , jot eikai ne lähde iteksiin liikkeelle ja toisten postiin.. ihmeissään =

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2010 - 17:30

Minä hömelö lähetin kerran viestejä itse itselleni, kun ne piti yhdelle napsukaverille lähettää!Muuten menevät kyllä varmasti oikeeseen osoitteeseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2010 - 19:39

Minun mielestä viestit kuului sinulle...mitä katsoin viestejäsi..