Oletko koskaan tehnyt kepposia, uskallatko kertoa jonkun hauskan kujeen jonka olet tehnyt?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.03.2010 - 15:04

Kaverini kanssa kujeiltiin aika lailla. Ei oltu ilkeitä, mutta kekseliäitä. Kerran tein sitten kaverille jekun. Oli sunnuntaiaamu ja tiesin, että kaverini nukkuu pitkään. Itse heräsin aina aikaisin aamulla, joten aika kävi pitkäksi. Ajattelin lähteä katsomaan, josko kaveri olisi jo saanut itsensä ylös. Tuohon aikaan ei omakotitalojen ovet olleet lukossa, jos talonväki oli sisällä, niinpä menin sisälle kaverin kotiiin. Kaverini oli kuin olikin herännyt ja hänen huoneensa oli tyhjä. Kuulin käytävästä askelia ja sain idean piiloutua sängyn alle. Kaveri tuli takaisin ja oli juuri menossa uudelleen unille, kun tarrauduin häntä nilkasta. Voi sitä parkumista, kyllä kaverilta äkkiä uni kaikkosi. Olihan se vähän vihainen ja antoi kuulla kunniani, mutta sitten taas naurettiin makoisasti koko jutulle.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.03.2010 - 15:00

Olen tehnyt, mutta en uskalla tunnustaa vuosikymmenienkään jälkeen.
Netissä jää niin helposti kiinni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2010 - 15:08

Vettä kerran kossupulloon latoin. Olivat jo sen verran tänttärintipoissa etteivät huomanneet mitään. Irvistelivät samalla tavoin kuin ennenkin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.03.2010 - 15:45

Ei nyt tule mieleeni mitään erikoista, mutta on niitä tehty lapsena varsinkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2010 - 20:28

Lapsena kun olin maalla siellä teimme paketteja...siiman kanssa paketit kiinne ja pitkä siima paketista...Laitoimme paketit tielle ja itse menimme kiventaakse piiloon..sitten kun joku meinas ottaa paketin vedimme siimasta..että ei saanut sitä pakettia...yksi mummo huusi meille kerran..saatanan kakarat mitä teette..ja meillä oli vaan hauskaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.03.2010 - 17:10

Voi kun minä olen ollut niin kiltti ja suloinen lapsi etten kertakaikkisesti ymmärtynyt jekkuilun päälle mitään, lähinnä tekoseni hipoivat pientä rasavilleyttä. =DD