hermoiletteko kaupan kassajonossa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.03.2010 - 14:54

En sinne hakeudu kovin mielelläni. Vaikka en hermottukkaan jonossa.Se on turhaa odottelua.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.03.2010 - 15:02

En, ellen ole tehnyt itselleni kiirettä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2010 - 15:19

En näe mitään syytä hermoiluun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.03.2010 - 15:41

En hermoile. Minulla on aikaa seisoa siellä, jos tarve vaatii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2010 - 17:35

En ainakaan kovin useasti...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2010 - 17:39

Täällä on turha hermoilla kun on noita itänaaputeita useat kärryt täynnä ei hermoilu tilannetta muuta hyvä että kantavat rahaa vaikka verovapaasti ostavatkin.Turhasta hermoilusta ei saa kun stressiä itselleen.tosin mikäli olisi kiire täytyisi katsoa vähän mitä ostaa ja hakeutua sellaiseen kauppaan missä kyseisiä kansalaisia on mahdollisimman vähän

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2010 - 17:50

En hermoile jonoissa yleensäkkään.Aina on tullut mun vuoro ja uskoisin, että tulee vastaisuudessakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2010 - 18:21

ei jono hermoilemalla lyhene, miksi siis suotta itseään kiusaisi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2010 - 19:54

Kyllä jos on kiire.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2010 - 20:17

En hermoile koskaan. Varsinkaan kassajonossa.Mitä se hyödyttää??

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2010 - 20:31

Joskus jos on pitkät kassajonot..ja pitäsi ennättää lija-autoon..silloin vähän hermoilen..mutta en kyllä normaalisti kun ei ole minnekkään kiire.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 03:31

En minä hermoile. Pakatessa yritän pitää kiirettä, jos olemme ruuhka-aikaan, muttei kaupassa käyminen muuten mitenkään stressaavaa ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.03.2010 - 17:03

Ja varmasti - jos kassa ja asiakas ovat jääneet suustaan kiinni.