ovatko apteekin laihdutuslääkkeet humpuukia?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.03.2010 - 12:24

Veikkaisin lähinnä humpuukiksi,ei omakohtaista kokemusta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.03.2010 - 12:25

Uskoisin niiden olevan humpuukia,jos ne tehoaisivat,niin kaikki lihavat olisivat laihoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2010 - 12:30

Lompakko niillä vain laihtuu. Jos olisi hyvä lääke joka laihduttaa, niin ei maailmassa lihavia ihmisiä olisi lainkaan. Voisi mässäillä kunnolla ja tabu naamaan ja en lihoisi. henkilö joka ihmelääkkeen kehittäisi oli miljardien ja miljardien omistaja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2010 - 13:03

Toden totta yhdyn edellisiin, täyttä soopaa. Kyllä se on ruokavalio ja jo pienikin liikunt
itsensä hyväksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2010 - 13:07

Jos puhutaan ihan lääkkeistä, niitä on kyllä testattu mutta apteekissa myydään nykyään lääkkeenomaisia tuotteita joiden tehoa ei kukaan takaa. Tri Tolosen tuotteet ja muut ovat vain rahastuskeino. Kun syö vähemmän kuin kuluttaa, se on ainoa tehoava keino. Myös liikkumista täytyy harrastaa.
Luontaistuotteet ovat varsinainen kultakaivos niiden valmistajille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2010 - 13:29

Ei kokemusta, humpuukia kaikki laihdutuspillerit ovat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2010 - 14:37

Anonyymi tätä ehti jo kysymäänkin 6.3.

Pelkkä hyväuskoisten rahastuskeino. Ainoa mikä laihduttaa: kuluta enemmän kuin syöt. Vanha totuus, joka ei pala tulessakaan. Eli liikuntaa lisäämällä ja katselemalla mitä suuhun tunkee.

Katsopas tarkemmin tuota www.kiloklubi.fi, josta jo aiemmin annoin sulle vinkin. Siellä opastetaan oikeaan elämän tapaan, joka vie ylimääräiset kilot. Nimen omaan elämän tapaan, ei hokkus pokkus kilot pois kikkailuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.03.2010 - 15:21

Kaikki laihdutuslääkkeet ovat humpuukia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2010 - 23:12

Kyllä on ihan humpuukkia..jos itse uskoo,ja vähentää syömistä luulee ,että lääkkeet auttaa..ja lisää liikuntaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2010 - 13:27

Täytyy kyllä sanoa että apteekissa myytävä Alli ( sitä ei edes kaikille myydä vaatii isomman rasvaprosentin, apteekissa kysytään sitä heti ) on laihdutuslääke totisesti, mutta elin ehto on että noudatat sitä ruokalinjaa ja siinä saa mukaan aivan mukavia reseptejä, jotka maistuvatkin todella hyviltä. Mutta siihen kuuluu myös liikunta, ei ne pillerit yksinään laihduta.
Mutta jos sorrut syömään rasvaista ruokaa, niin tapletit kyllä kostavat ripulin muodossa.

Nyt käyttänyt 4 viikkoa ja 7 kiloa kevyempänä!

Lisätty: 03.05.2010 - 13:56

ja nyt olen 15 kiloa hoikempi, Alli on todella auttanut ja uusi ruokavalio Allin mukana.

Allihan ei yksin auta täytyy muuttaa myös ruokavaliota, liikuntaa saan koirani kanssa.