Aurinko paistaa pilven takaa, uusi lumipeite maassa makaa. Mahtaakohan ollenkaan, kesä tulla aikanaan??

Avainsanat: lumi kesä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.03.2010 - 09:18

Kyllä se kesä tulee ennen juhannusta.Joka vuosi on tullut.Oli yhtenä vuonna äitienpäivänä kauhea lumipyry ja silti silloinkin kesä tuli.

Kysyjän kommentti

Olen samaa mieltä, ennen juhannusta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.03.2010 - 08:41

tuleehan se aikanaan
nyt vaan pukkaa uutta lunta taivaan täydeltä
ei muuta kuin kolaamaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2010 - 08:50

Yöllä tuli raision suunnassa vähän lunta mutta nyt jo aurinko helottaa taivaalla.Eikös ne ennen vanhaan ruukannu sanoa jotta"uusi lumi on vanhan surma?"Tarkoittaa kai,että kun uutta lunta tulee sulaa se helpommin ja siitä tuleva vesi sulattaa sen vanhankin lumen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2010 - 08:51

Kyllä kesä tulee väkisin. Räntää tai lunta voi sataa vielä vappunakin, vastahan nyt on maaliskuun alkupuoli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2010 - 09:06

Uusi lumi on vanhan surma, olen kuullut sanottavan. Joka vuosi on kesä tullut eikä sen aika edes ole vielä. Nyt ei ole kesän tulon aika edes.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2010 - 09:43

Kesä tulee aikanaan. Itse nautin Helsingin uudesta puhtaasta lumivaipasta. Taas ollaan Pohjolan valkea kaupunki. =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2010 - 10:13

heräsin, kun lumiaura kolisteli tuos pihas aamusella , jot ilmeisesti jotain on tullut , mut nyt onkin ihana ilma siivota, kun näkee kunnolla joka paikkan pölyt ja liat .. aurinko armas on hieman armoton toos suhtees .. mut sihen on onneksi mikrokuituliina jolla tulee suitsait puhdasta ... juu ja kohta kesä saapuu .. meiltäkin jo pihasta löytyy paljaita paikkoja jee :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2010 - 10:20

kyllä se kesä tulee, kun maltetaan odottaa. hyvä kun tulee lumet nyt kuin vappuna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.03.2010 - 10:40

Tulee, tulee. Älkää huolestuko. On se ennenkin tullut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2010 - 11:09

Veikkaan,että juhannukseen mennessä lumet ovat sulaneet pihaltamme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2010 - 11:11

Ensi kuussa olemme jo pitkänmatkaa kesäisissä oloissa jakka näätte.Nyt lumet sulanneet huomattavasti ,äkkiä ne on poissa jakka lämpöä tulee lisää ,hiukan pidempi jakso.
Kevät tuli, lumet suli, puro sano puli puli.Jotenkin näin kesä tulee.Älkää hättäilkö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2010 - 12:06

lumenkaatopaikoilla on sellaiset läjät jo kasassa että asiantuntijoiden eilisten lehtiarvailujen mukaan eivät kerkeä ennen syyskuuta kokonaan sulamaan, tervetuloa Juhannuksena laskettelemaan Hesan kaatopaikoille

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2010 - 12:23

Espoon suunnalla ihmeen kaunista jälleen,hetken jo päätie oli pikkasen keväisen kurainen,mutta taas kaunista ja aurinko lämmittää sekä taivas on heleänsininen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2010 - 13:54

Näyttää toivottomalle, yöllä on täällä taas satanut, ja pakkanen kiristynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2010 - 21:23

Voi hyvinkin kesäntulo olla myöhässä..jos ei ihmeitä tapahdu..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.03.2010 - 17:45

Kyllä, kevät keikkuen tulevi - sanotaan. Ja ainahan tuo on tullut.