Tuliko sulle levoton olo,mitä on tapahtunut,kun Kympin Uutiset alkoivat 10min.myöhässä?Tällä kertaa oli vakavia teknisiä ongelmia.

Myönnän,että eka ajatus oli,että jotain on todella tapahtunut,jota seurasi helpotus.Tuli hetkeksi mieleen Estonia yms.

Avainsanat: myöhästyneet uutiset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.03.2010 - 22:44

ei ollut huolen häivää,
autuaan tietämättömänä napsuttelin,

(tänään olin katsellut ykkösen uutiset)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.03.2010 - 22:29

En tänään katsonut Kympin Uutisia..kyllä varmaan olisi tullut levoton olo..Aina kun tulee ensimmäisenä mieleen..että jotakin vakavaa on tapahtunut..kun kaikkea ikävää tapahtuu paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 22:34

Seurailen ykkösen ja kakkosen uutislähetyksiä ja muutenkin niiden kanavien ohjelmia. Kolmonen jää vähemmälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.03.2010 - 22:54

En ole niin uutisten orja. Jäi siis katsomatta, mutta tuskin olisin levottomaksi tullut vaikka olisin niitä odotellutkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 23:26

Pöllötelevisiolla on niin paljon viritelmiä ettei ne aina suostu pelaamaan. Uutisten lukijat kehoittivat katsomaan kuvat heidän nettisivuiltaan? Oletin uutisten lukijoiden oleen kateissa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2010 - 04:17

Seuraan niin epäsäännöllisesti uutisia, etten tuota nähnyt, mutta olisin kyllä huolestunut minäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2010 - 05:29

Eipä sellainen huoleta....ohjelmat on silloin tällöin myöhässä....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2010 - 09:23

Eipä minuakaan se huoleta vaikka vähän myöhässä tulevat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.03.2010 - 10:19

Ei huolettanut yhtään. Niin usein esiintyy kaikenlaisia teknisiä vikoja, että niitä osaa jo melkein odottaa silloin tällöin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2010 - 10:22

no saunanlöylyissä silloin kait istuskelin, kun en tuollaista huomannut ...mut oisin varmaankin ihmetellyt ja luullut jopa maanjärisevän siel pasilas... ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2010 - 10:27

ei tullut levotonta oloa, en katso uutisia , vaan seuraan ne netistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2010 - 10:36

Jos Suomessa tapahtuu vakavaa, ruudulle tulee nauhana ilmoitus siitä. En seuraa uutisia kovin tiheästi sillä samat jututhan toistuvat koko illan. Tekniikka pettää niin usein ettei tule mieleenkään huolestua.Seuraan mieluummin ulkomaisten kanavien uutisia.