Onko sinun puhelinliittymässä käytössä euron maksavat sunnuntai puhelut?

Miulla on,mutta kyllä tulee harvakseltaan sitä etuutta käytettyä.

Avainsanat: sunnuntaisin. eurolla puhelut

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.03.2010 - 19:38

On kyllä. Minulle edullisin vaihtoehto, sillä en arkisin ehdi enkä jaksa iltaisin puhella. Sunnuntaisin pidetään sitten kavereiden kanssa yhteyttä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 11.03.2010 - 19:41

Onhan se, mutta enpä tuota ole juurikaan käyttänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 19:41

Ei ole mun liittymässä.Puhun niin vähän puhelimessa, etten niitä kyllä tarvitsisikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 19:43

Ei ole. Työnantaja maksaa puheluni sekä arkena että pyhänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 19:50

en tiedä onko minulla euron etua

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 19:58

Muistaakseni on,mutta puhun silloin kun on tarvis;oli arki tai pyhä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 19:58

Joskus aikanaan on ollut..ei nykyään..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 20:00

Ei ole, olisikohan tuo Soneran juttuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 21:17

Tulee aika kalliiksi jos sattuu sunnuntaina soittamaan yhden lyhyen puhelun ?
Vai miten se mahtaa toimia, en tiedä ? Tietääkö kukaan tarkemmin ?
Vai maksaako sunnuntait euron vaikkei soita ?

Euron Sunnuntai
Kun teet määräaikaisen Euron Sunnuntai -sopimuksen, saat 1 € sunnuntaipuhelut koko vuodeksi. Eli puhut sunnuntaisin niin paljon kuin haluat vain yhdellä eurolla. Etu koskee kotimaan normaalihintaisia puheluita. Lisätietoja löydät osoitteesta www.sonera.fi/euronsunnuntai .

Lisätty: 11.03.2010 - 23:58

Se kierous onkin siinä, että: "matkapuhelinliittymiä ei voi irtisanoa päättymään kesken sopimuskauden."
Euron Sunnuntai pähkinänkuoressa
Euron Sunnuntai -sopimus on määräaikainen, eli voimassa vuoden kerrallaan, ja se jatkuu automaattisesti, ellet irtisano sitä viimeistään kahta viikkoa ennen sopimuskauden päättymistä.
Saat muistutuksen tekstiviestinä kuukautta ennen kuluvan sopimuskauden päättymistä. Euron Sunnuntai -sopimusta ja siihen liitettyjä matkapuhelinliittymiä ei voi irtisanoa päättymään kesken sopimuskauden. Liittymänumeroa ei tällöin voi siirtää toiselle operaattorille. Sopimus on liittymäkohtainen. Voit kuitenkin vaihtaa liittymätyyppisi Minun Sonera -liittymäksi kesken Euron Sunnuntai -sopimuskaudenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 21:42

Kyllä mulla on tuo sunnnuntain euron, koko päivän puhelut, myös lankaliittymiin -jutska, ja aiemmin siitä oli hyötyäkin, toivon et myös jatkossa. Kun kaikki sukulais/tuttavapuhelut soitin sunnuntaisin ja kun esim. serkkuni Hämeenlinnasta on kova puhumaan, niin tiedän, ettei ainakaan alle tuntia tää (kään) puhelu kestä...... nyt yrittelen taas uudelleen puhella sunnuntaisin, kun tää vilske on tääl meitil (lapset/lastenlapset) hellittäny sitten loka- joulukuun)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 21:47

ei ole ja tuskinpa olen tänäkään vuonna soitellut normaalitaksoillakaan edes euron edestä yhtenäkään sunnuntaina

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.03.2010 - 22:42

On ollut jo kauan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2010 - 08:13

Kylla hljässä on eli omassani,tyttärieni ja vanhenpieni (Soneran perhepalvelu joka on nimissäni) ja käyttöä kyllä on

Lähteet:
Perhepalvelu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2010 - 08:45

Kyllä on ja aika monella muullakin on koska sunnuntaina tulee privaattipuheluita enemmän kuin arkisin. Toki ne jotka minulle soittelevat ovat arkisin työssä joten siinä yksi selitys. TeliaSoneran hyvä etu on tuo mielestäni. mainittu etu on ollu useita vuosia ja jatkuu aina automaattisesti ellet itse syystä tai toisesta halua sitä irtisanoa. Kokemukseni mukaan en kyllä itseäni konkurssiin aja vaikka tuota etua ei olisikaan, sillä puhelimen käytössäkin voi käyttää järkeä. Mutta tuon edun myötä tulee puheluista pitempiä, tunti per puhelu ei ole mikään ihme. Asiaa kyllä puhutaan niiden kanssa joita ei tavata kuin harvoin.