mikä olisi halpa matkakohde työttömälle?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.03.2010 - 19:54

Halvalla voit päästä mm. Tukholmaan etenkin jos saat hankituksi jonkun halvalla myymän alennuslipun. Tallinnan-reissut eivät myöskään maksa paljon. Tosin riippuu siitä mitä pitää halpana. Joillekin halpa matka voi olla menopaluulippu kaupungin liikennelaitoksen bussilla siirtolapuutarhapalstalle.

Vähän kauemmaksi pääsee esim. Barcelonaan halpayhtiöillä. Halvimmillaan sinne menee tällä hetkellä noin 80€/suunta, mutta varaa ajoissa. Muuten matka maksaa jo enemmän. Kannattaa pitää silmällä kaikkia halpalentoyhtiöitä, niillä olen päässyt monesti ihan kivaan hintaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.03.2010 - 18:54

jos kaupunkilomat kiinostaa, Balttianmailla on paljon annettavaa kohtuu hintaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.03.2010 - 19:09

Työttömälle ei niin halpaa olekaan, että pystyisi matkustamaan jos ja kun saa vain työmarkkinatuen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 19:22

en osaa sanoa mikä ois kauhean halpa , kun kuitenkin matkat maksaa aina, mut joku pidennetty viikonloppu esim.. latviaan... jos ostat netistä lennot ja tilaat hotellin vois tulla edulliseksi, mut jos kuulut johonkin liittoon esim. entisen työsi kautta , niin monella on omia lomapaikkoja ihan vaan täällä koto suomessa .. niihin kait ymmärtääkseni voi hakea tukeakin.. oiskos lomarenkaalla vai mikähän se paikka nyt olikaan.. pistää nettiin hakua ja joskos saisit sillä tappaa lomaa itsellesi ja perheellesi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 21:03

Työttömän oikeudet ja velvollisuudet

Työttömällä työnhakijalla on oikeus työttömyysetuutta menettämättä

* opiskella sivutoimisesti
* osallistua tavanomaiseen vapaaehtoistyöhön tai talkootyöhön
* harjoittaa sivutoimista yritystoimintaa tai olla osa-aikatyössä. Yritystoiminnasta tai työstä saatu tulo vaikuttaa kuitenkin työttömyysetuuden määrään
* tehdä satunnainen ja lyhyt ulkomaanmatka

Näissä asioissa tulee aina etukäteen ottaa yhteyttä työ- ja elinkeinotoimistoon.

Lähteet:
www.mol.fi/mol/fi/00_tyonhak.../index.jsp

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.03.2010 - 22:27

Jos ulkomaille halajat, niin Turkki ja Bulgaria.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 22:37

Turkiin on halvat matkat..ja halpaa siellä oleminen..Olin Lokakuussa 2 viikkoa Turkissa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2010 - 00:50

Turkkihan se yleensä on, jonne löytyy äkkilähtöjä alle kolmensadan.
Olen kyllä päässyt kanariallekin 299€ ja ihan hyvään bungaloviin. Näissä ylihalvoissa täytyy olla hieman onnea mukana, niis saattaa saada vaikka kuinka hyvän matkan.
Lomamatkoilla on tälläinen Salamalähtö-sivu www.lomamatkat.fi/content/Sa...ma-lahdot/ Nämä ovat neljän päivän sisällä lähteviä ja niitä voi varata vain puhelimella.
Tjäreborgilla on Happy Hour joka torstai. Nyt myytiin tällaisia:

Joka torstai Tjäreborg.fi-sivuilla on myynnissä uskomattoman edullisia Happy Hour -lomia kahden tunnin ajan,
klo 13-15. Happy Hour -uutiskirjeen tilaajana saat ennakkotiedot tarjouksista etukäteen ja pääset tutustumaan huikeisiin tarjouksiin ennen muita. Käytä etulyöntiasema hyväksesi, tutustu oheisiin Happy Hour -tarjouksiin ja varaa matkasi huomenna klo 13-15 osoitteesta Tjäreborg.fi.
Lue lisää ja VARAA KLIKKAAMALLA TÄSTÄ torstaina klo 13-15 »

Lähtö Lentokenttä Matkakohde Hotelli 1 vk 2 vk
9.4. Helsinki Mallorca Pelkät lennot 200
9.4. Helsinki Mallorca Matkajokeri 290
9.4. Helsinki Mallorca SunGarden Viva Tropic 390
-
21.4. Helsinki Gran Canaria Los Arcos -
21.4. Helsinki Gran Canaria Rocas Rojas -
1.5. Helsinki Kreeta Santa Helena 380
1.5. Helsinki Kreeta Stefan Village 400
3.5. Helsinki Kypros Atrium 370
3.5. Helsinki Kypros SunGarden Panthea Village 490
12.5. Helsinki Gran Canaria Playa del Sol 390
16.5. Helsinki Rodos Sunwing Resort Ariadne 450
-
16.5. Helsinki Rodos Helena 380
24.5. Helsinki Parga/Lefkas Bacoli Studios 350
24.5. Helsinki Parga/Lefkas Konstantinos 370
13.8. Helsinki Kos Frosini 310
13.8. Helsinki Kos Peridis Family Resort, kolmio 4:lle 310
-
14.8. Helsinki Kreeta Iolida Village 390
14.8. Helsinki Kreeta Paradise Apartments 310
15.8. Helsinki Rodos Castello di Rodi 340
15.8. Helsinki Rodos Constantin 320
17.8. Helsinki Hurghada SunGarden Grand Resort 390
17.8. Helsinki Hurghada New Marina Apartments, kolmio 4:lle 280
19.8. Helsinki Bulgaria, Varna Erma 310
19.8. Helsinki Bulgaria, Varna Vladislav 280
21.8. Helsinki Alanya/Side Rose Garden 300
21.8. Helsinki Alanya/Side Catty Garden 290
23.8. Helsinki Parga/Lefkas Bacoli 310
23.8. Helsinki Parga/Lefkas Voulas Studios 280
30.8. Helsinki Kypros Pavlinia, kolmio 4:lle 270
30.8. Helsinki Kypros SunGarden Panthea Village 390
Happy Hour -loman voit varata vain Tjäreborg.fi-sivuilta torstaina klo 13-15 välisenä aikana. Happy Hour -paikkoja on rajoitetusti ja tarjoukset koskevat vain uusia varauksia. Ilmoitamme Happy Hour -sivulla, kun jokin lähtö on loppuunmyyty. Happy Hour -ehdot voit lukea samalta sivulta.
Tämä oli siis copypastaus sähköpostistani. Nuo luvut ovat viikon matkan hintoja ja joissain on kahden viikon hintakin. Tuolla osui silmään Bulgaria. Sinne voi kesällä päästä hyvinkin edullisesti. Kyllä sielläkin kerran käy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2010 - 04:01

Eiköhän se oma koti ole halvin vaihtoehto, toki viikoksi saa mennä lomalle minne tahansa, ja pitää työkkäriin ilmoittaa ja olla tavoitettavissa joka päivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2010 - 04:16

Ai nytkö sä olet työtön? Vielä just äsken olit ihastunut työkaveriisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2010 - 08:37

Tallinna jos jonnekin on pakko työttömän mennä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2010 - 09:36

Toivottavasti et pahoita mieltäsi muttä eväät mukaan ja kävelymatka naapurikuntaan ja takaisin

Lähteet:
Kokemusta on ja sellainen kunta jossa on tuttuja niin saa yöpaikan ja vielä aamupalankin