Mitenkähän saan tuhottua nuo kukkakärpäset? Ihan silmille lentävät:)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.03.2010 - 08:48

Käyvät usein lisääntymässä avoimissa, tyhjissä viini/kaljapulloissa, joiden pohjalle jäänyt hapanta, houkuttelevaa töhnää.

Kysyjän kommentti

Just joooooo.....nyt laitan tölkit riviin ikkunalaudalle:))))
Vielä nuo pirulaiset tukkii suuhun asti :)))))

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.03.2010 - 17:12

älä muuta viserrä, itsekkin niit niittailen ja ain jostain niit taas ilmaantuu ... pitäiskö käyttää kukkamultaan raita .. ei tarvii huitoo .. mut ajattele , nyt se kesä kohta tuleepi , meil jo yx isompikin kärpänen surraa jot hetki vielä ja saadaan, jos jonkin näköistä ja kokoista surrajaa ja mietin , et jokos nuo käärmekset alkaa koht ilmaantumaan, niit mä kyl inhoon yli kaiken .. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 18:00

Parahaksi konstiksi olen empiirisen tutkimukseni tuloksena saanut pölyimurin. Varsinkinsilloin kun niitä marja- tai sanotaan niitä myös banaanikärpäsiksi oikein tavattomasti ympärilläni pörräilee. Joka aamu imurointia niin muutamassa päivässä katoavat.

Lähteet:
Empiiristen tutkimusteni kansio.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 18:42

Yksi konsti on myös välttää kukkien kastelua sen aikaa, että häviävät koska liiasta kastelusta ne vaan lisääntyvät. Ainakin mulla se tepsii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.03.2010 - 19:12

Hävitä kukkaset, niin häviää kärpäsetkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 19:23

Olen kuullut,et tosiaankin imurointi tepsii niihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 19:29

Tökkää kukkaruukkuun tulitikkuja niin, että rikkipää jää samalle tasalle mullan kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 22:45

Kyllä kannattaa välttää liika kastelua..anna kukkasten mullan kuivua....En ole ennen kulut tuota imuroimista..kiva tietää sekin..