Oletko tehnyt elinsiirtotestamenttia? Suunnitteluvaiheessa edelleen...

Avainsanat: elinsiirtotestamentti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.03.2010 - 16:29

Tietysti olen!
Ei kun lihoiksi vain, jos en itse tarvitse. Tunnen joitakin jotkaa kaipaisivat kipeästi mm. munuaisen.
Juicekin kyllästi ravaamaan dialyysissä. Se ei todellakaan ole mitään huvia käydä siellä viisi tuntia kolmesti viikossa hamaan ikuisuuteen asti.
Miksi ihmeessä en siis soisi mahdollisuutta tarvitsijalle, jos satun kupsahtamaan?
Hopi, hopi tekemään elintestamentti, jos jollakulla ei vielä ole!

Kysyjän kommentti

Loppuun käytetään ja sit lihoix,vai not?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.03.2010 - 16:23

en ole tekemässä , enkä ole vielä suunnitellutkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 16:38

En ole tehnyt ja tuskin tulen koskaan tekemäänkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 16:52

Olen minäkin kyllä asiaa ajatellut...mutta jäänyt vain ajatteluksi...olisihan se ihan hyvä asia...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 17:01

Sellainen on ollut lompakossa jo parikymmentä vuotta. Hoitotestamentti vielä tekemättä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 17:15

joo-o onhan niitä testamenttei vaix mitä täst ruhost , mut tiedä sit kelppaax mikkää osanen ... no toivottavasti ei hetinmiten tarvis ol niit elimii antamas...jot näit elonpäiwii nyt riitäis viel muutaman kymenenvuotta .. no nähtäväx sit jää .. huoh ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.03.2010 - 17:38

On ollut jo kauan pussissa ja ranteessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 18:15

Hoitotestamentin tein viime syksynä.Elinsiirtotestamentti on vielä harkinnassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 18:33

Elinsiirtotestamentti on ollut jo parikymmentä vuotta. Hoitotahtoni ilmoitan varmaan tämän vuoden aikana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 19:11

En oo vielä, kun tarviin niitä:) Joten suunnitteluvaihe meneillään....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.03.2010 - 19:14

En ole tehnyt. Joskus käy kyllä mielessä, mutta menee äkkiä pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 19:18

En ole tehnyt,enkä tee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 19:29

Saamattomuuttani en ole tullut tehneeksi, mielessä on kyllä ollut. Samaa mieltä Papitin kanssa, miksipä ei auttaisi lähimmäistään, eihän se minulta silloin pois ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 19:29

En ole tehnyt. Ehkä pitäisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 20:10

Vielä en ole tehnyt, mutta harkinnassa on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 21:52

en ole, pitäis kait,
mutta kun mulla on sellainen puoliromanttinen haavekuva
että käytän ne kuitenkin itse loppuun asti

(hyvää vauhtia ovat menossa)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.03.2010 - 01:36

Vuosia sitten tehty ja aina mukana. Myös läheiseni tietävät sen olemassaolon. Mitä sitä toimivia osia tuhkaamaan?!