Tunnetko ketään,jolle on tehty elinsiirto? Minun hyvälle ystävälle on haima/haimakudosta.

Avainsanat: elinsiirtopotilas siirtoelin

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.03.2010 - 19:17

Sydänsiirtopotilaan tunnen. Nyt odotetaan monen vaiheen jälkeen tuleeko hylkimisreaktio vai ei.

Kysyjän kommentti

Hieno homma,mun hyvä ystäväni on nuorehko +40,1-diabeetikko,ainoa tapaus, jolle voi siirtää haimaa/haimakudosta.Nyt seurailemme kaiken aikaa jännityksellä ettei hän saa mitään infektiota,mutta pärjää nyt ilman pumppua tai insuliinia.Eritt'äin edistyksellistä!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.03.2010 - 16:27

en satu tuntemaan ketään minun lähipiireistäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 17:18

sillain et ois hyvä tuttu tai ystis en tunne , mut joskus olin helsingis kirralla , niin siel oli yx rouva ja olikin pirtsakka , oli saanut uuden maksan , kun sairasti maksasyöpää ... mut sellaisella asenteella joka hänellä oli , niin kyl ois parantunut hetkes vaix ois saanut kaik sisä ja ulkoelimet uusix.. mahtava ihminen .. pidin hänestä heti alusta alkaen.. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.03.2010 - 19:15

En tunne ketään sellaista henkilöä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 19:19

Lähisukulainen on saanut tyttäreltään munuaisen ja voi nyt hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 19:30

Tunnen.Noin 70-vuotias nainen joka sai munuaisen yli kymmenen vuotta sitten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 21:56

yksi työkaveri hyrrytteli varamaksalla ihan kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan, tiettävästi voi hyvin edelleen vaikka vuosia on jo kulunut tosi paljon

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 22:50

Tiedän tapauksen viime viikolla sai uuden munuaisen..se oli viiminen vaihtoehto elämämän jatkumiselle..