Onko mullat vaihdettu viherkasveihin tai onko hankittuna ja odottamassa seuraavaa vaihetta?

Avainsanat: mullanvaihtoviikot edessä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.03.2010 - 09:39

Ei ole kun pysyn noissa muovisissa. Ovat nykyisin niin oikean näköisiä ja helppohoitoisia. Ei kastelua ei mullanvaihtoa.Tosin oikeat kasvit olisivat terveellisempiä huoneilman kannalta

Kysyjän kommentti

Mitäs jos korvaat huonekasvit polttamalla vuorisuolatuikkukupissa tuikkua,"liukenee" huoneilmaan mineraaleja ja kaunis valo...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.03.2010 - 15:58

kun se aikanaan alkaa, koitan pysytellä poissa jaloista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 15:59

Noihin hommiin minä en puutu. Sanovat kuitenkin, että "Väärin vaihdettu".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 16:23

Ei ole vaihdettu..enkä tänäkeväänä tee muuta,kun otan pintamultaa pois ja laitan uutta tilalle..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 16:25

ei ole vielä vaihdettu, odotan vielä vähän , ennen kuin alan hommiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.03.2010 - 17:36

Olen antanut itselleni luvan unohtaa sellaiset puuhat kokonaan. Mutta kyllähän se jonain päivänä pitäisi tehdä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 18:02

Kyllä on tullut jo semmoistakin tehtyä. Nythän on vielä tuo pienevä kuu mutta kunhan se rupiaa kasvamaan niin kylvö- ja leikkuupuuhiin on ryhyttävä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 18:24

Mullan ostoon ois tarkotus lähipäivinä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 18:35

Vaihdettu on ja osaan vain lisätty pintamultaa. Siemenet odottavat vielä multaan pääsyä pari viikkoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.03.2010 - 19:20

Ei tarvitse vaihtaa, kun ei ole kukkia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 19:41

Sisäkukkia minulla ei enää ole. Viimeisin kissatulokas teki selvää jälkeä lopuistakin viherkasveistani. Odottelen vain lumen sulamista parvekelaatikosta, sinne olisi suunnitelmissa mullan vaihto ja uusien kasvien hankinta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 19:44

Ei vielä. Kokonaan en multia vaihda vaan otan pinnasta osan pois ja lisäilen tarpeen mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 20:17

Vielä ei ole vaihdettu, laitan pintamultaa.