mikä on kamalin ostos, jonka olette tehnyt?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.03.2010 - 15:42

Kallis ja kiukkuinen papukaija, josta en meinannut päästä eroon. Ei ollut edellä kysytty heräteostos vaan harkittu hankinta. Luulin kesyttäväni linnun, mutta lienee ollut luonnevikainen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 11.03.2010 - 17:33

Eräs tarjouksessa ollut pusero. Oli kyllä kaunis, mutta ei sitten malliltaan sopinutkaan minulle. Ei onneksi maksanut kuin viisi euroa, joten ei taloudellista tappiota tullut kovin paljoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 18:31

Minä en oo ostanu mitään kamalaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 19:09

Marokossa ostin muulin

(eivät suostuneet vuoraamaan kun epäilivät että rikon tai hukkaan sen parin päivän reissulla)
lupasivat ostaa takaisin jos palautan ehjänä,

ostivatkin mutta maksoivat vain kolmasosan siitä mitä minä olin maksanut

vaikka se taloudellinen menetys ei ollut järin suuri, ja sekin meni työnantajan piikkiin, niin pikkaisen tuntui siltä että olen tehnyt parempiakin kauppoja

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.03.2010 - 19:23

Ei ole varaa tehdä kamalia ostoksia. Harkitsen tarkkaan mitä ostan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 19:47

Harkitsen tarkkaan ennen ostamista. Olen mieluummin ilman, kuin tyydyn johonkin väliaikaisratkaisuun, säästän ja ostan sitten haluamani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 20:21

Harkittuja ostokseni ovat, ei näin yllättäin tule mieleen mitään kaaottista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 22:17

Ei ole kyllä kamalia ostoksia..mitä katuisin..