käyttekö kirpputoreilla?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.03.2010 - 15:21

tästä löytyy tosi paljon vanhoja vastauksia, harva varmaan muuttanut tapojaan

esim.

www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/24543

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.03.2010 - 15:25

Nyt, olen ruvennut käymään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 15:36

Todella harvoin, mutta jos Hollantiin menisin niin siellä kävisin kyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 15:39

no joskus.. mut ulkomailla kyllä aina pitää katsastaa noita paikkoja ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 15:56

Katsoin VVn linkin,enkä ole muuttanut tapojani,en osaa löytää mitään eli paras pysytellä poissa niiltä paitsi jos Pariisiin tai yleensä ulkomaan matkan päässä menisin,niin toinen juttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 16:13

Kyllä minä silloin tällöin käyn. minulla on myös vastaus v v linkissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 16:39

Harvoin tulee nykyään käytyä..Jossakin vaiheessa oli oma myytipöytä kirpputorilla...mutta liian työlästä hommaa,hinnotella joka tavara..ja sitten kun niitä pöydistä varastetaan..Vien nykyisin kierrätykseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.03.2010 - 17:30

Edelleenkin käyn kirpputoreilla ja teen jopa ostoksia niissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.03.2010 - 19:26

Huomasin tässä lähellä kirppiksen muutama viikko sitten, ja ostin sieltä kaksi kirjaa. Muuten en ole kirppiksillä käynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 19:44

Joskus olen ostanut Karkkilan torin kirppikseltä pari kirjaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2010 - 11:33

Olen kova menemään kirppikselle jos menen kaupunkiin.Vanha minua viehättää ,en tiedä johtuuko se, kun ittekkin on vanha.Olen löytänyt sieltä hyviä takkeja ja aina mitä tarvitsen.