oletteko ahkeria lehtientilaajia ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.03.2010 - 14:23

En ole,ainoastaan HS tulee postilootaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.03.2010 - 14:21

Paikallinen sanomalehti tulee..ja ET-lehti tällähetkellä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 14:29

IIsakin ristikot ja ilmainen EU: tiedotuslehti (luen myös sähköisesti). Siinä kaikki, mitä olen tilannut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 14:44

Meille tulee vain paikallinen valtalehti. Nykyään lehdet on niin mainoksia täynnä , ei ole paljon lukemista, ja mainoksista en mitään halua maksaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 14:58

en ole. olen lopettanut vähitellen kaikki lehdet. viikonloppu turkkari tulee -se riittää mainiosti. vielä on jokunen tilausjakso kesken, uusia en aio.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 15:05

Hesari on ainoa tilattu, muutama muu tulee tilaamatta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 15:12

Kyllä soittelevat mutta en tilaa, joten en ole ahkera.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 15:20

Meille tulee lehtiä vaikka netistäkin niitä lueskellaan. Minulle tietysti puutarha-alan lehtiä ja tietty Matkaopas sekä ammattiliiton lehti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 15:24

En ole, olen vähentänyt lehtitilauksia. Netistä saan kaiken tarpeellisen. Hesari ainut joka tulee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 15:29

turunsanomat, kunnallislehti , eri jätjestöjen jäsenlehtiä, autobild , suurikäsityölehti , sen tilasin just toiseen kertaan , vaan eri osoitteen, kun tyttären tytär innostui niistä lehdistä niin , et kauniisti ne pyysi itselleen , no jotta itse saisin myöskin niistä jotain iloa , niin tilasin hänelle omat lehdet , muuten en sais niit edes lukea, kun ne jo lähtis hänelle ..mut niissä on kylä selkeät ja helpot ohjeet , joista voi sit ommella nuoretkin itselleen vaatteita .. niin ...ja silloin tällöin meidän piha tulee , sekä tee se itselehti .. se tais just kyl kait loppuakin...no oliskos tuos sit kaik ... :) kyl vissiinkin.. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.03.2010 - 17:30

Kyllä joudun käymään jonkinlaisia eipäs juupas -neuvotteluja noiden kaupustelijoiden kanssa. Toistaiseksi neuvottelut ovat kääntyneet minulle edullisempaan muotoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 18:49

Tähän talouteen on tilattu ainoastaan astma & allergia-lehti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 18:52

Ei tule kuin ilmaiset, sekä 4kk paikaaline normaal. Po,Caravan. Ennen tuli Titeen kuvalehti ja mieten lemtiä ( TM, Moottori ja VM)

Lisätty: 12.03.2010 - 09:47

On tullut näköjään sekasotkua kun jättää tarkastamatta teksti .miesten lehtiä jotka ovat suluissa mainittu. Paikallinen aamulehti. Sen se tekee nu on Mese ja puhelin sit menee pönttö tasan ja kirjottelee mitä sattuu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 19:15

Mieheni tilannu sunnuntain Hesarin ja Apu-lehden, mä ite ainoastaan Apuristikkolehden ja näistäkin vois kahdesta luopua, ja se ei ole ristikkolehti:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 19:21

Kahden erityisalan lehden tilaaja. Ei sanoma- eikä aikakauslehtiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.03.2010 - 19:28

En tilaa lehtiä. Viimeinenkin joka tilauksesta on tullut, lakkaa tulemasta kun lopetin sen tilauksen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2010 - 11:36

En tilaile lehtiä. Kuvalehti tulee Koti Liesi, sen sain kerran joululahjaksi ja on toullut ainakin 10v.tta.