miten pääsee eroon makeanhimosta?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.03.2010 - 14:25

Ei osta kotia makeita herkkuja...niin ei tule syötyä..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.03.2010 - 14:25

Kotikonstein,kieltäytymällä ja keksimällä sijaistekemistä sekä ei kannata pitää mitään kiellettyä kotona.Joku koulukunta kehottaa lisäämään sinkkiä purkista ruokavalioon,mutta en oikein usko niihin konsteihin.Kovaa luonnetta vaan peleihin!

Lisätty: 11.03.2010 - 16:02

Luin justiinsa,että mieltymys makeaan on eri asia kuin makeanhimo,joka kestää noin 15 min..Kannattaa odottaa eikä antaa periksi.
Kari Silvola.Joka karkkia säästää,se lastaan rakastaa Tammi2010
Silvola on painonvartijaekspertti,paneutuu uusimmassa kirjassaan äkkimakean haikailun syihin ja seuraamuksiin lapsen terveyden edistämisen näkökulmasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 14:30

Ei sitten millään, vähentäminenkin tuottaa tuskaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 15:06

jättää vaan syömättä makeat, pian siihen tottuu eikä enää tee mielikään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 15:23

Tämä ongelma on myös minulla, aina tekee makeaa mieli. Ehkä pitää vähentää herkkujen ostoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 15:37

Mitenkähän pääsisi siis kuinka saisi itseään niskasta kiinni. Se imelän syönti on kait vaan lopetettava.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 15:43

joku sanoi tai luinkos et mangesium .. no nyt en varma vai olik seleeni .. no kysyppä apteekista , mun muisti teki taas tenän, mut en tiedä paikkansa pitävyydestäkään, kun itselle uppoo kaik herkut , enenkuin oon ehtinyt ees aateleen, et tekiskös mieli jotain herkkua , niin jos sitä vaan on, on se jo tuhottu enen kuin olen ehtinyt asiaa edes miettimään... :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.03.2010 - 17:17

Pilko vaikka porkkana pieniksi paloiksi ja napsi sitä aina kun tekee mieli makeaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 18:40

Olen kuullut kromin auttavan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.03.2010 - 19:29

Älä ruoki sitä himoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 19:45

Ramonan kanssa samoilla linjoilla, kromin puute voi aiheuttaa makean himoa.