joko suunnittelette tulevan kesän lomamatkoja?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.03.2010 - 15:00

varattu on kesämatka inariin. viikko siellä keskellä ei mitään korpimökissä. joessa uiden ja rantasaunassa lekotellen. vielä menee jokunen "vuosi" ennenkuin pääsee euroopan vanhoja kaupunkeja koluamaan, taloremontti vie mehut ja hillot ;)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.03.2010 - 14:26

En suunnittele lomamatkaa puutarhaan vaan ihan ulkomaille aion mennä ja ihan pikapuoliin seuraavan kerran.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 14:33

Lomamatkat ovat jatkuvasti suunnitelmissa. Ei pelkästään kesälomamatkoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 14:47

Tulevana kesänä matkoja tiedän olevan hurjasti,mutta eivät ole lomamatkoja,syksyllä on toivottavasti enempi aikaa lomamatkoihin(huom,monikossa ;-D)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 15:20

Suunnitelmat pulkassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 15:23

Suunnitelmia on kovastikin. Loma-ajat vielä auki. Jokin lyhyempi matka Euroopan kaupunkiin, vaellusmatka Itävaltaan tai Sveitsiin ja kullanhuuhdontareissu Lappiin syyskesällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 15:31

kesällä suunittelen pysyväni kotimaisemissa niin paljon kuin suinkin mahdollista

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.03.2010 - 17:04

Suunniteltu on, mutta ajankohtaa ei ole lyöty lukkoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 18:22

Toukokuulle olen suunitellut reissua..tyttären ja hänen tyttären kanssa...Että jos lähdettäisi 3:mestaan reissuun..
Tämä nuorimmainen hinkuaa Rodokselle..kun on jäänyt muutama kevät väliin...että ei olla päästy menemään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 19:15

Toukokuun alussa Roomaan viikoksi. Kesän vietän kotimaassa ja talvella lämpimään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 19:36

Vaikka juuri tulin lomamatkalta, niin kyllähän sitä seuraavaa olen jo alkanut suunnittelemaan. Elämässä pitää olla tavoitteita ja matkalu avartaa, jos on vain halukas sitä ymmärtämään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.03.2010 - 19:37

En ole suunnitellut minkäänlaista matkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2010 - 10:27

Suunnitelmia on monenlaisia. Mokillä laiturit purettu ja uudet tuet paikoillaan joten kannet päälle painekyllästetystä, vaunua pitäisi kulettaa pisteestä A useiden pisteiden kautta lähtöpisteeseen niinpaljon kuin mahdollista improvisoiden