mikä on suurin investointi , minkä joudutte tekemään seuraavaksi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.03.2010 - 14:22

uskoisin että uuteen matkahammasharjaan joudun sijoittamaan lähiaikoina.
oli jotenkin kärsineen näköinen aamusella.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.03.2010 - 15:01

tarttis varmaan maksaa toi uus jääkaappipakastin yhdistelmä mahdollisimman nopeesti veke. ehkei ny ihan yhdessä, kahdessa erässä, mut jos edes neljässä.......

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 15:15

Luoja ties muttei kerro. Juuri olen asentamassa videotallentimen ja tietokoneen yhteyttä että saan poltettua DVDlle kuvaamani vanhat videot. Saa nähdä kuin pelittää?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 15:19

Auton joudun vaihtamaan lähikuukausien aikana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 15:25

En joudu mitään, mutta haaveissa on minullakin auton vaihto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 15:38

just tuli tupa-auto huollosta 250 e.. tehtiin kyllä muutakin, mutta ne menivät onneksi takuuseen... niin ja sit ois saabin vuoro huollattaa , katsastaa ym.. se onkin jo iäkkäämän puoleinen vanhus .. mut luotettava , en halua hänestä eroa ottaa ...jot nuo automobiilit eivät kylläkään ole ihan halvempia harrastuksia ... mut hauskaa siellä on aina reissussa , jot hyvä vain, et on kunnossa ja meitit kuskaa kohteesta a.. kohteeseen b, c,d .. minne vain.. ain uudelleen ja uudelleen :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.03.2010 - 17:03

Haaveena on se kosketinsoitin. Kun sais jostain edulisesti...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 17:32

ei onneksi tiedä, harmittaisi vaan jo etukäteen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 18:27

Se on varmaan putkiremontti..kun pitäisi vanhat putket uusia..on vaan niin kallista lystiä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.03.2010 - 19:01

En tiedä vielä, riippuu siitä mikä kone tai muu tavara hajoaa ensin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 19:24

Taitaapi olla tuo keittiöremontti (haaveillu jo vuosia), lähinnä keittiökaapit aikansa eläneet, eli noin 20v vanhat, joten eikös vain ois jo aika uusia, jos ei muuta, niin edes ovet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 19:25

Olkapään leikkaus yksityisellä sektorilla. Ei jaksa olla enää jonottamassa keskussairaalaan kipujen takia. Kustannusarvio noin 4.000 euroa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 19:52

Putkiremontti tulossa, eiköhän siinä ole riittävästi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2010 - 04:12

Reissaan Vantaalle ystäväni Tupperware-kutsuille.