seuraatteko tarjouksia lehdistä ja vertailette hintoja?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.03.2010 - 13:58

Kyllä niitä tulee nyt eläkkeelä seurailtua

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.03.2010 - 14:05

Kyllä niitä tulee katseltua..ja vertailtua..Kyllä melkein kumminkin ostan S-ketjusta kaikki mahdollisen..kun saa sitten kivat bonukset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 15:17

Vilkaisen, mutta en niitä varsinaisesti seuraa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.03.2010 - 16:07

En ruokien suhteen. Ostan kaikki samasta kaupasta. Mutta jos jotain arvokkaampaa hankintaa tiedossa, niin silloin vertailen hintoja eri liikkeiden välillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 16:53

Yleensä en edes vilkaise,hetki sitten pisti silmään sixpack-mainos,joka kiukutti :-§,hesarin välissä usein vihkon paksuinen K/L/M-kaupan tarjouslehdykäinen,sytykkeiksi menisis,jos olis tulipesä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.03.2010 - 17:01

En nyt varsinaisesti seuraa, mutta jos huomaat ruokatalouteen liittyvän hyvän tarjouksen jossakin, niin sieltä sen sitten haen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 17:34

en oikeastaan muuta kuin Pauligin Presidentti-kahvin tarjouksia,
ne käyn poimimassa pois jos sattuvat olemaan matkan varrella,
perään en lähde

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 19:55

Ennen ostosta vertaan netissä ko. tuotteen hinnat. Katson usein myös ruokakauppojen hinnat, meillä on kaksi suurinta (S/K) vierekkäin, joten kilpailua piisaa. Säästöä tulee vähällä vaivalla joskus huomattavastikin, ja kyllä se vanha sanonta pätee, että pienistä puroista kasvaa suuri joki.